پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1400

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

خريد موكت تافتينگ و انواع آن

۱۷ بازديد

ترجمه مستقيم از انگليسي ماهيت فن آوري را به بهترين روش ممكن توضيح مي دهد: اساس نه با يك موضوع ، بلكه با بسته نرم افزاري است. از مش متراكم يا بوم سخت به عنوان پايه استفاده مي شود. در سمت عقب ، شمع چسبانده مي شود ، و سپس يك بستر (لاتكس يا هيدروبوندي) به پايه متصل مي شود.
در طول دوخت دوخت ، حلقه ها تشكيل مي شود ، تعداد زيادي حلقه - آنها يا بريده مي شوند يا سالم مي مانند ، و يك قيمت موكت تافتينگ حلقه اي پيدا مي كنند. تركيب شمع بريده شده و حلقه ها در حال حاضر الگوي اصلي ايجاد مي كند ، اما اين كمترين حد ممكن است - استفاده از تافتينگ چند وجهي است


تافت زدن ماشين

آقاي كابل ، مهندس آمريكايي ، مخترع تافتينگ محسوب مي شود. با اين حال ، او تافت زدن را اختراع نكرد ، بلكه دستگاهي است كه بسته هاي پيچ خورده كاموا را در تار محكم مي كند. تجهيزات (مكانيزم ماشين نزديك ترين ماشين چرخ خياطي است) ، مجهز به سوزن و قلاب هاي زيادي ، به سرعت و با دقت كار مي كردند ، كه باعث مي شد قاليبافي ، به يك صنعت تبديل شود - موكت ها ارزان و مقرون به صرفه مي شوند. و تافتينگ دستي هر دو قبل از اختراع دستگاه وجود داشته و به حيات خود ادامه داده و در شرق بسيار مورد تقاضا بوده است.

تافت زدن دستي

مزيت اصلي فناوري تافتينگ دستي ، امكانات بي پايان آن است: هر شكل ، هر ماده ، هر اندازه ، نقاشي با هر پيچيدگي. حتي مي توانيد يك پرتره ببافيد و آن را سه بعدي كنيد. شما مي توانيد قسمتهايي از موكتهاي مختلف را تركيب كنيد و از مواد ديگر - چرم ، فلز ، چوب ، كريستال هاي تزئيني و غيره درج كنيد.

موكت ها از پشم طبيعي ، ابريشم ، پنبه ، ويسكوز ، اكريليك ، بامبو بافته مي شوند. گاهي اوقات مواد با هم تركيب مي شوند. از نخ هايي با ضخامت هاي مختلف استفاده مي شود. با استفاده از يك موي هنري برجسته و گرد ، توده اي از ارتفاع هاي مختلف ، يك اثر سه بعدي حاصل مي شود - به اصطلاح موكت هاي برجسته به دست مي آيند. ارتفاع شمع از 5 تا 45 ميلي متر متغير است. طولاني ترين آن در موكتهاي Shaggy است.

تافتينگ دستي فناوري است كه به شما امكان مي دهد موكت هاي منحصر به فردي ايجاد كنيد. در همان زمان ، مدل مي تواند با فضاي داخلي هم پوشاني داشته باشد ، با آن ادغام شود ، يك طرح رنگي را با منسوجات يا كاغذ ديواري تركيب كند ، يا اگر بتواند مسلط باشد ، در صورت وجود موكت روي منزل ، مركز فضا باشد يا "پنجره اي به سمت ناشناخته" باشد. ديوار مي توانيد قالب سقف را كپي كنيد (نوعي پرهيز ايجاد كنيد) و آن را حجيم كنيد. شما مي توانيد كارهاي زيادي انجام دهيد - تقريباً همه كارها.

انواع مدل موهاي موكت تافته

59ae94dd46996a95ec709-d93b-44e9-829f-db8

تقسيم به انواع برش موكت مشروط است ، زيرا هيچ چيز مانع از تركيب ، جستجو و ايجاد چيز جديد نمي شود. به طور سنتي استفاده مي شود:

نقش برجسته ،

● گرد ،

● روي يك توده از ارتفاعات مختلف گرد شده ،

● U شكل ،

● مرزي

 يك مدل موي مجعد حتي از يك موكت منگوله اي تك رنگ - يك اثر هنري ، يك مبلمان شيك ، يك تسكين دهنده و حجيم مي كند.

تكنيك اپليك

اين روش شامل اتصال چند قطعه برش خورده از يك موكت پرزدار در يك پشت است. اين است كه چگونه اشكال عجيب و غريب به دست مي آيد. در اين روش مي توان از موكتهاي آماده بخش بازار انبوه استفاده كرد ، كه به طور قابل توجهي هزينه تمام شده محصول را كاهش مي دهد ، بدون اينكه به هيچ وجه عملكرد تزئيني آن تأثير بگذارد.

اجراي پروژه هاي با بودجه كم مورد نياز والدين است - موكت كودكان براي طول عمر طراحي نشده است. سن آن كوتاه است ، بنابراين ، ادعا مي شود مواد ، مقاومت آنها بسيار كمتر است. موارد اصلي پاكيزگي زيست محيطي و ضد آلرژي است. مقاومت در برابر سايش ، مقاومت ، پايداري رنگ نقش مهمي ندارد.

پيشنها مي كنيم كه انواع موكت مناسب براي دكوراسيون داخلي شركت را بخوانيد

مرجع تاريخي

هزاره ها ، سن تقريبي تاريخ موكت ها است. قديمي ترين نمونه برجاي مانده (چرت ، در آلتاي يافت شده) مربوط به قرن 5 قبل از ميلاد است. اگر امروز موكت عملكرد سودمندانه اي را انجام نمي دهد ، يك بار از سرما محافظت مي كند. موكت علاوه بر مفيد بودن ، گواه ثروت صاحب آن بود.

ويژگي هاي تزئيني موكت ها تقاضا كمتر عملي نيست - در قرن 16th-11th. قبل از ميلاد نقاشي هاي كامل بافته شده بود. تصاوير اين نقاشي ها در مقبره توتموز چهارم يافت شد. نقاشي ديواري در بني حسن (قرن 10 قبل از ميلاد) موكت را به تصوير نمي كشد ، بلكه روند ساخت آن را نشان مي دهد.

جالب ترين عملكرد يك قيمت موكت طرح دار باستاني براي يك فرد مدرن يك حامل اطلاعات است. شاهكارهاي قالي بافي را مي توان مانند كتاب خواند - آنها شامل كل تاريخ زمين و افسانه هاي مربوط به جهان است. در ابتدا ، اسبها و شترها روي موكتها راه مي رفتند ، پرندگان پرواز مي كردند ، مردم به دنبال كار خود بودند. اسلام اوضاع را تغيير داد - به دليل ممنوعيت به تصوير كشيدن موجودات زنده ، موكت ها پر از گل و تزئينات انتزاعي بود كه برخي از آنها قرآن را به تصوير مي كشيد. يك مبتدي آهنگي درباره جهان را در يك موكت ايراني مي بيند.

 اداي احترام به دليل گراني موكت ها را شامل مي شد. امروز با تلاش و كوشش دستي ، سطح قيمت را بالا نگه مي دارد.

منبع : lekover

بهترين كفپوش براي ساختمان را بشناسيد

۱۵ بازديد

اصطلاح "كفپوش" به سطح محصور كننده پايين فضاهاي داخل ساختمان گفته مي شود. اين ممكن است بخشي از ساختار كف باشد ، مانند سطح بالايي دال بتوني يا تخته كف ، اما به طور معمول يك پوشش دائمي است كه روي كف قرار گرفته است. همچنين مي توان از "كفپوش" براي توصيف روند روكش مواد كف استفاده كرد.

در خبرنامه ثبت نام كنيد CTA.png

طيف گسترده اي از مواد كفپوش موجود است:

الوار
كفپوش الوار 270.jpg

با توجه به اينكه هر قطعه متفاوت است ، زيبايي منحصر به فرد چوب يكي از جذاب ترين موارد استفاده آن به عنوان انواع كفپوش ساختمان است. همچنين مي تواند بسيار مقاوم باشد گرچه ممكن است خراشيده شود و مستعد حركت است. از آنجا كه الوار نمناك (مانند اسفنج) است ، مي تواند براي استفاده در اتاق هايي كه ممكن است در معرض رطوبت يا رطوبت قرار بگيرند نامناسب باشد ، اگرچه درمان الوار مي تواند آن را در برابر رطوبت مقاوم كند.

چندين گزينه براي اتمام چوب وجود دارد ، مانند موم ، روغن يا لاك. دو نوع اصلي كفپوش چوبي:

جامد: هر تخته از يك تكه چوب ساخته مي شود ، ضخامت آن معمولاً 18-20 ميلي متر است كه معمولاً با استفاده از زبانه و شيار نصب مي شود.
مهندسي شده: هر تخته از سه يا چهار لايه الوار چند لايه تشكيل شده است كه در زاويه هاي راست توسط چسب به هم چسبيده و يك تخته به ضخامت حدود 14 ميلي متر ايجاد مي كند.
ورقه ورقه
Laminate270.jpg

كفپوش لمينت يك تخته فيبركرده فشرده است كه با تصويري از ماده اي مانند الوار ، سنگ ، كاشي و غيره پوشانده شده و سپس از آن يك پوشش محافظتي داده مي شود. ورقه ورقه ها مي توانند براي اتاقهايي مناسب باشند كه مايلند از زيبايي كف طبيعي "اما با هزينه كمتري" ، با نصب آسانتر و بدون آسيب ديدن در اثر خراش ، بهره مند شوند. لمينت هاي مرغوب با دوام هستند و ممكن است 20 سال گارانتي داشته باشند. آنها به حداقل تعمير و نگهداري نياز دارند و ممكن است با گرمايش زير كف نصب شوند.

براي اطلاعات بيشتر ، به كفپوش لمينت مراجعه كنيد.

وينيل
Vinylfloor270.jpg

كفپوش وينيل را مي توان بصورت رول يا كاشي تهيه كرد و به طور كلي با چسب زدن ثابت مي شود. مي توان آن را در طيف وسيعي از رنگها و پروفيل ها توليد كرد (به عنوان مثال خالص) و مانند كفپوش لمينت مي تواند ظاهر مواد ديگر را شبيه سازي كند.

از مزاياي استفاده از كفپوش وينيل مي توان به موارد زير اشاره كرد:

با دوام است
نگهداري و تميز نگه داشتن آن آسان است.
قادر است بدون كمانش خيس شود و آن را براي استفاده در حمام ، آشپزخانه و غيره مناسب كند.
نصب آن آسان است.
مي تواند نسبتاً ارزان باشد.
براي اطلاعات بيشتر ، به اينجا مراجعه كنيد.

بامبو
اين چمن به جاي چوب ، چوبي است كه به يك ماده كف فشرده شده و روي آن ميخ زده يا بهم چسبانده شده است. اين مزيت اين است كه يك منبع تجديد پذير و ضد آب است.

براي اطلاعات بيشتر به كفپوش بامبو مراجعه كنيد.

چوب پنبه
چوب پنبه نوعي ماده مقاوم در برابر آب و تجديد پذير است كه براي طيف وسيعي از فضاها از جمله زير زمين و تاسيسات حمام مناسب است. چوب پنبه را مي توان به همان روش ورقه ورقه ها با هم كليك كرد يا مي توان آن را چسب زد. كف چوب پنبه گرم و انعطاف پذير است اگرچه به راحتي توسط اشيا sharp تيز آسيب مي بيند.

براي اطلاعات بيشتر ، به كفپوش چوب پنبه مراجعه كنيد.

كاشي (چيني يا سراميك)
گزينه هاي زيادي از نظر رنگ ، بافت ، شكل و پايان كاشي ها وجود دارد. به دليل سختي آنها خراشيدن يا فرورفتگي آنها دشوار است و همچنين براي محيط هاي مرطوب مناسب است. با اين وجود ، نصب آنها دشوار است و در صورت عدم پشتيباني از زير كاشي ها ، مي توانند خراب شوند.

براي اطلاعات بيشتر ، به چيني مراجعه كنيد.

كاشي (سنگ طبيعي)
اينها به طور كلي گرانتر از گزينه هاي چيني يا سراميك هستند ، اما از نظر زيبايي نيز مي توانند خوشايندتر باشند. آنها هنگام نصب بايد به درستي آب بندي شوند ، فرايندي كه براي محافظت از كاشي ها به تكرار آن احتياج دارد.

موكت
موكت از يك لايه فوقاني شمع ساخته شده است كه به پشتي متصل شده است. اين شمع معمولاً پشم يا اليافي از قبيل نايلون ، پلي استر يا پلي پروپيلن است كه پس از چرخاندن بهم به صورت دسته اي يا بافته شدن ، عمليات حرارتي انجام مي شود. انواع مختلفي از بافت ، سبك و رنگ در دسترس است و به طور كلي موكت هم بادوام است و هم نگهداري آن آسان است. موكت همچنين از نظر گرما و صدا داراي خاصيت عايق است. با اين وجود موكت ها به راحتي مي توانند لك بزنند و در اثر آب و نم مي توانند آسيب ببينند.

براي اطلاعات بيشتر ، به انواع موكت مراجعه كنيد.

لاستيك
كفپوش لاستيكي از مواد طبيعي يا مصنوعي ، از جمله لاستيك هاي لاستيكي بازيافتي ساخته شده است. اين طبقه بندي به عنوان نوعي كفپوش انعطاف پذير طبقه بندي مي شود ، زيرا از ويژگي هاي خاصيت ارتجاعي يا "گزاف گويي" برخوردار است. اين امر همچنين آن را براي كف رقص ، رستوران ها يا ساير مناطق پر رفت و آمد كه در آنها خستگي و لغزش پا ايجاد مي شود ، مناسب مي كند.

كفپوش لاستيكي نيز در حال تبديل شدن به يك گزينه محبوب براي تاسيسات خانگي است. اين ماده براي اتاق هاي بازي كودكان ، دوش و حمام ، گاراژها ، سالن هاي بدنسازي خانگي و ساير برنامه هايي كه به مقاومت در برابر رطوبت و لكه ، جذب صدا ، دوام ، كشش و ثبات دما نياز دارند ، استفاده مي شود.

براي اطلاعات بيشتر ، به كفپوش لاستيكي مراجعه كنيد.

كفهاي ريخته شده (آسفالت ماستيك و پليمري)
كف آسفالت و پلاستيك ماستيك به صورت مايعات ريخته مي شود و در سطح مختلف پخش مي شود

سخت شود و درمان شود. اين باعث ايجاد يك پايان بدون درز مي شود. در حالي كه گزينه هاي كفپوش آسفالت و پليمر به خصوص معمول نيستند ، اما هم در كاربردهاي تجاري (به ويژه صنعتي) و هم در خانگي كه حفاظت از آب و دوام آنها از اولويت هاي بالايي هستند ، داراي مزايايي هستند.

براي اطلاعات بيشتر ، به كفپوش آسفالت Mastic و كفپوش Polymeric مراجعه كنيد.

كفپوش داخلي
معمولاً نصب كفپوش هاي خانگي به صورت اتاق به اتاق بيشتر از استفاده از يك ماده در كل است. اتاق هاي مختلف الزامات متفاوتي از كفپوش خود دارند.

اتاق خواب: محبوب ترين انتخاب موكت است ، اگرچه چوب ، لمينت يا وينيل مناسب هستند.
آشپزخانه: وينيل يك انتخاب محبوب است زيرا تحت تأثير آب قرار نمي گيرد ، به راحتي تميز مي شود و از دوام بالايي برخوردار است. كاشي و كف لمينت نيز گزينه هايي هستند.
اتاق استراحت / اتاق ناهارخوري: تصميم كفپوش به دليل اينكه انواع كف مناسب هستند ، به دلخواه زيبايي نخواهد بود.
فرود / پله: اكثر مناطق طبقه بالا موكت شده است زيرا به احتمال زياد سرنشينان بدون كفش در اطراف قدم مي زنند و كف سخت تر مي تواند پر سر و صدا باشد.
حمام / مناطق مرطوب: الوارهاي تصفيه نشده براي اين اتاق ها نامناسب است و موكت ها مي توانند مرطوب و غير بهداشتي شوند. وينيل و كاشي ايده آل هستند زيرا تحت تأثير آب نيستند و حداقل نياز به نگهداري دارند. وينيل با كيفيت خوب با درجه R10 در برابر لغزش مقاوم است و بنابراين براي اتاق هاي مرطوب ايده آل است.
كفپوش تجاري
متداول ترين انواع كفپوش هاي مورد استفاده در ساختمان هاي تجاري عبارتند از:

وينيل
نگهداري آسان است و بر خلاف كف كاشي ، هيچگونه تزريق دخيل نيست. اين به اين معني است كه از نظر حفظ سطح بهداشت ، انتخاب خوب آن براي بيمارستان ها ، خانه هاي مراقبت و غيره خوب است. به دليل كيفيت سخت پوشيدن وينيل ، مي تواند مقدار زيادي از ترافيك پا را تحمل كند ، و آن را براي طيف گسترده اي از محيط هاي تجاري مناسب مي كند.

كفپوش ايمني
اين نوعي كفپوش انعطاف پذير ، سنگين ، وينيل يا لاستيك با درجه بالا با دانه هاي مقاوم در برابر لغزش است. براي بسياري از صنايع براي ايجاد يك محيط كار ايمن ضروري است. نگهداري و تميز نگه داشتن اين كفپوش آسان است. از آنجا كه شايعترين علت صدمات در محل كار لغزش ، مسافرت و زمين خوردن است ، كيفيت مقاوم در برابر لغزش كفپوش آن را براي بسياري از محيطهاي محل كار مناسب مي كند.

موكتهاي تجاري و كاشي كاري موكت
به دليل كيفيت زيبايي كه مي توان به دست آورد ، اين مشاغل در بسياري از مشاغل محبوب هستند. كاشي هاي موكت در ادارات معمول است زيرا به جاي تخمگذار نقش بزرگي از موكت ، مي توان كاشي هاي جداگانه را در صورت لزوم ريخته و جدا كرد ، اين امر باعث انعطاف پذيري ، دسترسي به كف هاي بلند شده و صرفه جويي در هزينه ها مي شود.

منبع : https://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Types_of_flooring

بهترين جا براي خريد موكت به صورت عمده

۱۳ بازديد

موكت هاي زيبا براي فضاي دنج در خانه
شما اغلب فقط متوجه مي شويد كه چه چيزي موكت را در اتاق از دست مي دهد. بدون منسوجات خانگي شيك ، كف لمينت ، پاركت يا كاشي كاري صاف اغلب برهنه يا حتي خنك به نظر مي رسد. با يك موكت انداخته ، فضاي كل اتاق تغيير مي كند. زيرا پوشش هاي نرم كف ، گرما و راحتي را تابش مي دهند و عامل راحتي را بسيار زياد مي كنند. در عين حال ، موكت ها چشم نوازهاي زيبايي در زمين هستند كه به طور يكپارچه در سبك مبلمان شما قرار مي گيرند و يا لهجه هاي رنگارنگي را ارائه مي دهند. از ديگر نقاط مثبت موكت ها مي توان به احساس خوشايند و خاصيت جذب صدا اشاره كرد.

در POCO از پيشنهادات بسيار متنوع و قيمت پايين فروش عمده موكت براي همه اتاق ها بهره مند مي شويد. با ما موكت هايي پيدا خواهيد كرد كه به طرز شگفت انگيزي در اتاق نشيمن يا اتاق خواب قرار مي گيرند و منسوجات خانگي را براي دستشويي و آشپزخانه دريافت خواهيد كرد. برخي از موكت هاي ما داراي يك توده كوتاه و برخي ديگر با يك توده بلند است. بعضي از آنها پوستي كركي هستند ، برخي ديگر دونده هاي عملي هستند. خود را از تنوع طرح ها متقاعد كنيد و محدوده و قيمت هاي پايين ما را كشف كنيد.

1571146270.7457 - imageFile.jpg
فهرست مطالب
1) كدام موكت براي من مناسب است؟
2) كدام رنگ موكت را انتخاب كنم؟
3) كدام ماده براي موكت محبوب است؟
4) كدام موكت براي مبتلايان به آلرژي مناسب است؟
5) كدام موكت براي حيوانات خانگي مناسب است؟
6) انواع موكت و كاربردهاي آن براي كدام اتاق مناسب است؟
7) موكت براي اتاق نشيمن
8) موكت براي اتاق خواب
9) موكت براي مهد كودك
10) موكتهاي راهرو
11) موكت براي آشپزخانه
12) موكت براي حمام
13) چگونه موكت خود را تميز كنم؟
14) چگونه لكه هاي موكت خود را پاك كنم؟
15) موكت هاي ارزان را بصورت آنلاين در POCO خريداري كنيد

كدام موكت مناسب من است؟
عوامل مختلفي هنگام خريد موكت نقش دارند. اين بيشتر از همه اندازه و رنگ يا الگو را شامل مي شود. پس از همه ، شما قبل از هر چيز بايد موكت را دوست داشته باشيد و متناسب با فضاي داخلي خود باشيد. با اين حال ، جنبه هاي ديگري نيز براي بررسي وجود دارد. به عنوان مثال ، كساني كه از آلرژي رنج مي برند يا حيوانات خانگي دارند ، خواسته هاي خاصي از موكت دارند.

كدام رنگ موكت را انتخاب كنم؟
طراحي موكت سليقه شخصي و وسايل موجود است.

موكت هاي ساده با رنگ هاي خاكستري ، بژ يا آبي سرد با سبك مدرن و مينيماليستي مطابقت دارند. الگوهاي هندسي ظريف نيز ايده آل هستند.
يك موكت شرقي در رنگ هاي قهوه اي تيره يا قرمز دنج و روستايي به نظر مي رسد. در بين مبل هاي چرمي و مبلمان چوبي به نظر مي رسد به همان خوبي كه در يك اتاق با الهام از جلوه هاي قديمي ساخته شده است.
دوستان سبك زندگي اسكانديناوي در مورد موكتهاي ما با الگوهاي گرافيكي متمايز يا دندانه دار يا مثلثي مشتاق هستند. هنگام انجام اين كار به رنگ هاي روشن پاستلي بچسبيد.
اگر مي خواهيد يك استعداد جنوبي به چهار ديواره شما منتقل شود ، خود را به سبك مديترانه اي معطوف كنيد. اين كار را مي توانيد به ويژه با موكت هايي با رنگ گرم زمين مانند بژ ، اوچر يا قهوه اي روشن انجام دهيد.
ضمناً: علاوه بر سبك مبلمان ، منطقي است كه هنگام انتخاب موكت ، رنگ كف و مبلمان را نيز در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، اگر كف تيره و مبلمان تيره داريد ، بايد موكت هايي با رنگ روشن انتخاب كنيد. اين تضادهاي زيبايي ايجاد مي كند و اتاق را دوستانه تر و بازتر نشان مي دهد. از طرف ديگر ، اگر فضاي داخلي درخشاني داريد ، مي توانيد لهجه هاي جالب توجهي را با يك موكت تيره تنظيم كنيد. به خصوص در اتاق هاي كوچك ، توصيه مي شود از تركيب تن به تن از رنگ هاي روشن استفاده كنيد. سفيد ، بژ ، صورتي و شركت باعث بزرگتر و بزرگتر نشان دادن اتاق مي شود.

كدام ماده براي فروش موكت محبوب است؟
با ما موكتهايي از الياف مصنوعي مقاوم تهيه مي كنيد. اين باعث مي شود منسوجات بسيار مقاوم و مراقبت از آنها آسان باشد - و قيمت آنها نيز مناسب است. به خصوص نمره پلي استر و پلي پروپيلن با بسياري از خواص مثبت. در حالي كه پلي استر با دوام بالا ، استحكام سبك و پايداري ابعاد خود را تحت تأثير قرار مي دهد ، موكت هاي ساخته شده از پلي پروپيلن در برابر سايش مقاوم هستند و سخت مي پوشند. اين بدان معني است كه منسوجات خانگي مي توانند در تمام اتاق هاي خانه شما استفاده شوند.

1571146435.4517 - imageFile.jpg
كدام موكت براي مبتلايان به آلرژي مناسب است؟
بر خلاف تصور رايج ، موكت ها اغلب براي مبتلايان به آلرژي بيش از لمينت و غيره مناسب هستند ، زيرا پرزها اغلب در كف صاف جمع مي شوند و مي توانند توسط پيش نويس منفجر شوند و از طريق فضاي اتاق پخش شوند. از طرف ديگر موكت ها گرد و غبار را مي بندند به طوري كه نمي توانند به همين سرعت وارد مجاري تنفسي شوند. موكت هاي تخته اي كوتاه كه مي توان به راحتي و سريع جارو برقي كرد ايده آل است. پس از همه ، اگر به گرد و غبار خانه حساسيت داريد ، تميز كردن كامل ضروري است.

كدام موكت براي حيوانات خانگي مناسب است؟
به صاحبان حيوانات خانگي توصيه مي شود كه موكتهاي الياف مصنوعي تخت بافته شده از POCO را انتخاب كنيد ، كه با S جامد مشخص مي شود.

منبع

براي مدرسه چه چمن مصنوعي بخريم؟

۱۵ بازديد

KiTas ، مدارس و مهد كودك ها
كودكان عاشق بازي هستند - چه كودك نوپا در مهد كودك باشند و چه نوجوان - بازي و رمپ كردن به سادگي بخشي از آن است. ايجاد فضاي مناسب براي كودكان از اهميت بيشتري برخوردار است. امروزه ، نه تنها حياط مدرسه ها سنگ فرش شده است ، مناطق ديگر نيز به هر چيزي غير از بازي دوستانه مجهز شده اند. به ويژه حياط هاي آسفالته مدرسه يا مناطق بازي ، خطر زيادي براي آسيب ديدگي كودكان در بر دارد ، زيرا اگر در اينجا بيفتيد - و اين هميشه اتفاق مي افتد - مي توانيد به سرعت زانوي خود را بچرخانيد يا حتي استخوان بشكنيد.

ايده آل براي مراكز مهد كودك ، مدارس و مهد كودك ها ، چه در خانه و چه در فضاي باز
به منظور اجراي عدالت نسبت به غريزه بازي كودكان در هر سني از يك سو ، اما در عين حال براي ايجاد محيطي هرچه نزديك به طبيعت ، اكنون مراكز مراقبت روزانه ، مدارس و مهد كودك ها بيشتر انتخاب مي كنند چمن مصنوعي به عنوان كفپوش. چمن مصنوعي هم براي مكان هاي داخلي - به عنوان مثال در اتاق هاي گروه هاي مهد كودك - و هم براي مكان هاي بيروني بسيار مناسب است. به ويژه انواع توده هاي عميق (به عنوان مثال قيمت چمن مصنوعي براي مدرسه با طول ني 35 ميلي متر يا بيشتر) مورد اقبال كوچك است. چمن مصنوعي با احساسي ملايم و نرم و حسي كه به سختي مي توان آن را از چمن معمولي متمايز كرد ، منطقه بازي ايده آل KiTas ، مدارس و مهد كودك ها است.

آزمايش شده براي مواد مضر و كاملا بي ضرر
چمن مصنوعي توسط كودكان ، بلكه توسط والدين و مربيان با شور و شوق مواجه نمي شود. چمن مصنوعي از پلي پروپيلن و پلي اتيلن ساخته شده است - دو پلاستيكي كه دهه هاست در زندگي روزمره استفاده مي شود ، بنابراين نگراني والدين مي تواند به سرعت در اينجا حل شود. به ويژه مربيان از كاهش خطر صدمه ديدن خوشحال هستند ، زيرا در انواع چمن مصنوعي نرم و نرم ، كاملاً نرم ، و حتي اگر كودك به زمين بيفتد ، هيچ اتفاقي به اين سرعت نمي افتد. در عين حال ، انتخاب چمن مصنوعي براي تراس چنان مقاوم است كه حتي بازي طولاني و رمپينگ هيچ نشانه قابل توجهي بر جاي نمي گذارد و بر اين اساس استفاده از دوره هاي طولاني امكان پذير است.

انواع مناسب چمن مصنوعي را براي مراكز مهد كودك ، مدارس و مهد كودك ها مي توانيد در اينجا پيدا كنيد.

منبع

بهترين كفپوش رولي به چه صورت است

۱۸ بازديد

كف‌پوش رولي يكي از انواع كف‌پوش‌هاي ارزان در عين حال با كيفيت است. اگر از كف‌پوش سنگ يا پاركت به دليل قيمت بالاي آنها نمي توانيد استفاده كنيد، كف‌پوش رولي‌ مي‌تواند يك گزينه ارزان قيمت براي شما باشد. در اين مقاله به بررسي مواردي چون نصب كفپوش رولي، معرفي، مزايا و معايب آن و قيمت‌هاي انواع برند‌ها‌ مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.

كف‌پوش رولي چيست؟
كف‌پوش رولي پوششي است كه از آن به جاي سراميك، پاركت يا كاشي استفاده‌ مي‌شود. از كف‌پوش رولي براي مناطقي مانند آشپزخانه، سرويس بهداشتي و رختشويخانه استفاده‌ مي‌شود. كف‌پوش رولي معمولا در عرض 3 متر و 60 سانتي‌متري عرضه‌ مي‌شود ولي‌ مي‌توان عرض آن را به دلخواه سفارش داد.

كف‌پوش رولي در طرح‌هاي مختلفي مانند سنگ، سراميك، پاركت و كاشي موجود است. برخي از كف‌پوش‌ها طرح و رنگ بسيار واقعي دارند و تشخيص آن از سراميك و پاركت بسيار دشوار است.

پيشنهاد مي كنيم مطلب 5گام ساده براي نگهداري از كفپوش رولي را بخوانيد

كف‌پوش رولي را در چه مكاني‌ مي‌توان اجرا كرد؟
كف‌پوش رولي در همه طبقات، از طبقات بالا گرفته تا زير زمين قابليت نصب دارد. اين نوع كف‌پوش براي نصب در مكان‌هاي پرتردد و شلوغ مانند آشپزخانه طراحي شده است. اين كف‌پوش براي همه نقاط خانه قابل استفاده است ولي از آن نمي توان در پله‌ها استفاده كرد.

علاوه بر اين از كف‌پوش‌هاي رولي براي پوشش كف مكان‌هاي ديگر مانند مهدكودك‌ها، بيمارستان‌ها، سالن‌هاي سينما، تئاتر و سالن‌هاي ورزشي هم استفاده‌ مي‌شود. كف‌پوش‌هاي رولي براي مكان‌هاي نام برده تخصصي شده اند، به طور مثال كف‌پوش‌هاي مناسب مهدكودك، شكل و طرح بچگانه دارند و با فوم داخلي نصب شده در آنها نرم‌تر شده اند، كف‌پوش‌هاي بيمارستاني را آنتي‌باكتريال‌ مي‌سازند تا از گسترش بيماري‌ها جلوگيري كنند و يا كف‌پوش سالن‌هاي سينما را در برابر صدا عايق‌ مي‌كنند.

دوام كف‌پوش رولي چقدر است؟
كف‌پوش رولي دوام خيلي خوبي دارد به طوري كه شركت‌هاي عرضه كننده آن تا 25 سال خدمات پس فروش ارائه‌ مي‌كنند و براي مصارف خانگي اين مدت مادام العمر است.

راحتي كف‌پوش رولي چطور است؟
كف‌پوش رولي براي ايستادن طولاني مدت مناسب است و نسبت به سنگ و سراميك گرم‌تر هستند. اگر به دنبال راحتي بيشتر هستيد، انواع فوم دار كفپوشي رولي نرمي بيشتري دارند.

پيشنهاد ويژه: انواع كفپوش، همه چيز درباره مدل ها، اجرا و قيمت كفپوش

نصب كفپوش رولي

نصب كف‌پوش رولي چگونه است؟
براي نصب كف‌پوش رولي تمهيدات و تجهيزات مختلفي نياز است كه در ادامه به آن‌ مي‌پردازيم و مراحل آن را به ترتيب بيان‌ مي‌كنيم.

تجهيزات لازم براي نصب كف‌پوش
ماله
متر فلزي
ديلم
تراز
چاقوي يا كاتر براي برش
چسب
كف‌پوش رولي
روش كار نصب كف‌پوش رولي
برداشت وسايل
تمام وسايل خانه نظير مبلمان بايد برداشته شود و اگر از كف‌پوش رولي براي سرويس بهداشتي استفاده‌ مي‌كنيد، توالت فرنگي نيز بايد برداشته شود.
درها را از لولا جدا كنيد.
قرنيزها هم بايد كنده شوند.
كف را جارو كرده و با دستمال مرطوب تميز كنيد.
تعمير كف
كف‌پوش رولي قابل نصب بر روي سيمان، كف‌پوش رولي قديمي و ديگر كف‌پوش‌ها مانند پاركت و سراميك است.

پيش از نصب كف‌پوش، بايد اقداماتي براي زير كف‌پوش انجام شود. برآمدگي‌ها، فرورفتگي‌ها و كف‌پوش‌هاي كنده شده و پوسيده قبلي بايد تعمير شوند و كف بايد تراز باشد.

اندازه گيري
كفي كه قرار است كف‌پوش روي آن اجرا شود بايد اندازه گيري شود و الگوي گوشه‌ها هم تهيه شود.

نقشه اي از كفي كه قرار است كف‌پوش شود با مقياس تهيه شود تا به وسيله آن مقدار كف‌پوش تخمين زده شود.

نصب
رول‌ها را در جايي مانند پاركينگ (شسته و خشك شده) به اندازه دلخواه ببريد.
چسب را به وسيله ماله به كفي كه قرار است كف‌پوش روي آن چسبانده شود، خوب آغشته كنيد.
رول را به آرامي روي محلي كه چسب كاري شده است بگذاريد.
با يك قالب چوبي (ترجيحا حوله پيچ شده) روي كف‌پوش را صاف كنيد تا حباب يا جايي بدون چسب باقي نماند.
اطراف چهارچوب‌ در‌ها و گوشه‌هاي ديوار را با دقت بچسبانيد تا كار تميز از آب در بيايد.
براي برش زدن كف‌پوش از چاقو يا كاتر تيز و تميز استفاده كنيد.
مزاياي كف‌پوش رولي چيست؟
قيمت پايين نسبت به ساير كف‌پوش‌ها
راحتي در هنگام ايستادن نسبت ساير كف‌پوش‌ها
نصب آسان و سريع
مقاومت زياد در برابر اصطكاك
مقاوم در برابر آب
بيشتر بخوانيد:بررسي تاثير رنگ كفپوش ها و پوشش ها در زيبايي فضاي خانه

معايب كف‌پوش رولي چيست؟
انتشار برخي گاز‌هاي سمي وقتي در برابر آفتاب و گرما قرار گيرد
به كف‌پوش زيرين آسيب‌ مي‌رساند به‌شكلي كه ديگر قابل استفاده نيست
عدم مقاومت در برابر مواد شيميايي
ترميم و بازسازي سخت
دوست دار محيط زيست نيست
رنج قيمت كفپوش رولي چقدر است؟
با توجه به كاربري كف‌پوش براي مكان‌هاي مختلف، قيمت كف‌پوش متفاوت خواهد بود. به طور مثال كف‌پوش خانگي ساده مطمئنا ارزان‌تر از كف‌پوش سالن تئاتر يا بيمارستان است كه امكاناتي مانند عايق صدا و آنتي‌باكتريال بودن دارند. رنج قيمت كف‌پوش‌هاي مناسب خانه و آپارتمان از 65،000 تومان تا 75،000 تومان براي هر متر مربع متغير است. قيمت كف‌پوش‌هاي ورزشي و بيمارستاني هم از 73،000 تا 115،000 تومان براي هر متر موجود است.

كدام برند كف‌پوش رولي خوب است؟
خوشبختانه برند‌هاي معروف و با كيفيت جهاني توسط نمايندگي‌ها در كشور عرضه‌ مي‌شوند كه ساخت كشور‌هاي آلمان، روسيه، كره جنوبي و ايران هستند. برند‌هاي مختلف انواع كف‌پوش رولي خانگي، صنعتي، ورزشي و بيمارستاني را ارائه‌ مي‌دهند كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.

برند‌هاي پسفيك، راك فلور، ال جي، كمپارس، وينيفلكس، تيوان، آرتا، كيو دي ام، استراتيفيه، آدورا، كميتكس و سرفلور همگي از شركت‌هاي توليد كننده كف‌پوش رولي هستند در بين آنها شركت كمپارس تنها به توليد كف‌پوش ورزشي اقدام‌ مي‌كند و بقيه شركت‌ها انواع مختلف كف‌پوش‌هاي خانگي، صنعتي و بيمار

ستاني را توليد و عرضه‌ مي‌كنند.

سخن پاياني

كف‌پوش رولي نوع كف‌پوش ارزان و با كيفيت است كه در برابر رطوبت، ضربه واصطكاك مقاوم است. اين نوع كف‌پوش براي مصارف مختلف نظير صنعتي، خانگي، ورزشي و بيمارستاني وجود دارد. كف‌پوش رولي نصب راحتي دارد و رنج قيمت آن هم متنوع است. اين كف‌پوش داراي طرح هاي متنوع است كه برخي از آن‌ها بسيار شبيه سنگ و پاركت هستند.

منبع

قيمت چمن مصنوعي پشت بام

۱۳ بازديد

روف گاردن يك روش عالي براي ايجاد فضاي زندگي اضافي و بهره مندي از مزاياي يك باغ سبز آرام در وسط يك محيط پر سر و صدا است. آيا خوب نيست كه بعد از كار به خانه بياييد و چند ساعت را در واحه شخصي خودتان گپ بزنيد يا دوستان خود را به يك مهماني باغ پشت بام alfresco دعوت كنيد؟

گياهان گلدان و صندلي هاي بيرون از خانه اولين قدم هاي آسان براي ايجاد باغ پشت بام شما هستند ، اما براي دستيابي به ظاهر و احساس "باغ واقعي" قيمت چمن مصنوعي روف گاردن پاسخ كامل است. اين يكي از بهترين محصولات سطح بام سبز موجود در بازار است زيرا با دوام است ، به خوبي تخليه مي شود و به تعمير و نگهداري كمي و بدون نياز نياز دارد. اگر از چمن واقعي استفاده مي كنيد ديگر لازم نيست نگران تأمين آب به سقف باشيد.

به طور كلي فضاهاي بام قبل از نصب روف گاردن مي توانند بسيار تاريك به نظر برسند آنها تمايل دارند كه گستره اي از بتن ، قير ، نمد يا كف پوش باشند.

در اينجا ما دانش گسترده خود را از نصب چمن مصنوعي در صدها پشت بام مي گيريم و نحوه نصب چمن مصنوعي در يك بام باغ را توضيح مي دهيم.

  1. زهكشي سقف را بررسي كنيد
    زهكشي سقف بايد در حال حاضر خوب باشد و در طول عمر چمن مصنوعي در غير اين صورت هنگام ريختن چمن مصنوعي سيلاب رخ مي دهد. اگر زهكشي خوب نباشد ، چند ساعت كار با استفاده از يك تركيب خود تسطيح مي تواند بسياري از مشكلات زهكشي را برطرف كند.
  2. آيا سقف قادر به تحمل وزن اضافي خواهد بود؟
    براي تحمل وزن اضافي چمن ، افراد ، مبلمان و غيره كه روي سقف قرار دارند ، بايد بررسي كنيد كه تيرچه هاي صحيح زير سقف قرار دارند. شگفت زده خواهيد شد كه كجا برخي از مردم خواسته اند مرا بفرستند! اگر خودتان قادر به ارزيابي اين موضوع نيستيد ، مي توانيد يك مهندس معمار يا سازه كمك كنيد.

مطلب انتخاب چمن مصنوعي براي تراس را نيز بخوانيد

  1. آيا منطقه پشت بام ايمن است؟
    آيا موانع مناسبي در اطراف پشت بام براي جلوگيري از سقوط مردم از لبه وجود دارد؟ اين مهم به ويژه درصورت داشتن اجازه استفاده از اين فضا به كودكان بسيار مهم است. همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه هيچ چيزي از پشت بام باغ آسيب نمي بيند و افراد زير آن آسيب مي بينند.
  2. مواظب باشيد سطح سقف بريده نشود
    اگر چمن را روي نمد يا قير نصب مي كنيد ، پيشنهاد مي كنم ابتدا تخته هاي چوبي را پايين بگذاريد و سپس چمن مصنوعي را روي آن قرار دهيد.
  3. چسب بسيار كمي روي سطح سقف قرار دهيد
    اگر مستقيماً روي سطح سقف ها مي چسبانيد ، از مقدار كمي چسب استفاده كنيد زيرا باعث ايجاد مشكل در تخليه مي شود. ما از Astro Pro Joining Adhesive براي بدست آوردن پيوند جامد استفاده مي كنيم.
  4. از پارچه هاي دريايي يا زيرانداز روي عرشه استفاده كنيد
    اگر مي خواهيد روي يك سقف عرشه اي بچرخيد - مي توانيد كف پوش را با لايه اي دريايي جايگزين كنيد تا يكدست تر شود يا مي توانيد از زيرانداز استفاده كنيد. من شوك پد را توصيه نمي كنم زيرا به سختي مي توان آن را اصلاح كرد. اگر كفپوش در وضعيت نسبتاً خوبي قرار دارد ، بايد بتوانيد مستقيماً روي آن بخوابيد.
  5. براي اتصال چمنها به هم از نوار اتصال دهنده استفاده كنيد
    ما هنگام پيوند دادن چمن ها به يكديگر ، هميشه هنگام استفاده از چسب مصنوعي ، در هر تراس پشت بام از نوار چسب استفاده مي كنيم ، زيرا سعي مي كنيم تا حد ممكن چسب را روي سقف استفاده كنيم.
  6. دسترسي به روف گاردن را بررسي كنيد
    از تجربه من دسترسي به بيشتر تراسهاي بام سخت است ، بنابراين من پيشنهاد مي كنم قبل از تلاش براي رساندن قيمت چمن مصنوعي پشت بام به سقف ، چمن مصنوعي را به قطعات كوچكتر برش دهيد. هنوز هم افرادي هستند كه معتقدند مي توانند در يك بيت يك رول چمن 50 متر مربعي از پله ها و پشت بام بردارند!
  7. باغ هاي بام مي توانند مكان هايي با باد باشند
    پس از نصب چمن ، ماسه چمن را نصب مي كنيم و يادآوري مي كنيم كه بيشتر اطراف لبه ها قرار مي گيرد تا از باد زدن جلوگيري كند. ما پيشنهاد مي دهيم ظروف پلاستيكي كاشت را در اطراف لبه هاي چمن براي پناهگاه قرار دهيد و به عنوان وسيله ديگري براي سنگين كردن چمن ها استفاده كنيد. از نرده هاي مشبك مي توان به عنوان بادگير نيز استفاده كرد.

اگر هنگام ايجاد روف گاردن خود اين موارد را در ذهن داشته باشيد ، براي سالهاي زيادي منطقه خوبي براي فرار خواهيد داشت.

هر يك از چمن هاي ما از محدوده چمن مصنوعي را مي توان در باغ هاي بام نصب كرد.

سالها تلاش طولاني براي من صرف شده است تا بتوانم نوع خدمات نصب چمن مصنوعي را كه اكنون ارائه مي دهيم ارائه دهم. به دليل توجه مداوم به جزئيات و فداكاري تيم من ، در موقعيت غبطه انگيز قرار دارم كه درخواست هاي زيادي را از افرادي در سراسر جهان دريافت مي كنم كه به دنبال كمك براي نصب گياهان مصنوعي خود هستند. در حالي كه اين لبخند بزرگي را به لب مي آورد ، ما هنوز فقط يك خانواده نسبتاً كوچك هستيم و با منابع محدود تجارت مي كنيم. ما در حال حاضر خدمات خود را در كنت ، جنوب شرقي لندن ، هرتفوردشاير ، اسكس و مناطقي از ساري ارائه مي دهيم. در حالي كه من خوشحالم كه مي توانم به سوالات عمومي در بخش نظرات زير از هر كسي پاسخ دهم ، ممكن است 1 هفته طول بكشد تا دوباره به شما پاسخ دهم. لطفاً ابتدا س questionsالات خوانندگان و پاسخهاي من را بخوانيد زيرا ممكن است س yourال شما قبلاً پرسيده شده باشد.

منبع

بهترين كفپوش مهد كودك

۱۷ بازديد

در مرحله طراحي يا بازسازي ، براي زيست پذيرتر ، قابل استفاده و راحت تر كردن فضاها ، توصيه مي شود طبقه ها را بر اساس كاربرد و زمينه محيطي كه قرار است در آن مداخله كنيد ، انتخاب كنيد.
امروزه طيف گسترده اي از طبقات وجود دارد ، با اين حال هر مكان داراي ويژگي هاي مختلفي است و بنابراين ، براي انتخاب بهترين كفپوش مهد كودك هميشه ترجيح داده مي شود كه انواع مختلف عوامل مختلف را به دقت بررسي و تحليل كرد.
انتخاب كف هميشه هميشه به آساني به نظر نمي رسد. انواع مختلفي از مواد با مشخصات ، قيمت و كيفيت متفاوت وجود دارد.

بياييد اكنون دو ماده مورد استفاده در بخشهاي مختلف و مختلف و سالها واقعيت كاملاً ثابت در ساخت و ساز براي ساخت كف و ديوارها را كشف و كالبدشكافي كنيم: PVC و لاستيك.

در اين مقاله نكات مهم در انتخاب كفپوش pvc بيشتر توضيحات لازم را خواهيم داد.

PVC و لاستيك: مواد انعطاف پذير
كف لاستيكي براي ورزشگاه ويژگي هاي عملكرد و كاربرد
مواد انعطاف پذير با انعطاف پذيري بهتري نسبت به اصطلاح "مواد سخت" مشخص مي شوند. اين مواد ، اگر تحت فشار روي سطح قرار بگيرند ، خاصيتي دارند كه در واقع انعطاف پذيري ناميده مي شود ، به دليل رانش هاي كوتاه مدت انعطاف پذير تغيير شكل مي دهند و در صورت خالي شدن تنش ، بي درنگ پيكربندي اوليه را خلاصه مي كنند.

مواد تازه در معرض داراي ويژگي هاي خاص:
• ويژگي هاي عملكرد: انعطاف پذيري ، انعطاف پذيري ، نفوذناپذيري ، مقاومت ، گرما در هنگام لمس ، عايق صوتي در برابر ضربه ، مقاومت حرارتي ، مقاومت عالي در برابر سايش ، لكه ها و آب و بنابراين تميزكاري عالي سطح و در نهايت ، اما نه از آخرين رسانايي الكتريكي پايين.
• ويژگي هاي كاربرد: اين مواد بسيار سبك هستند (از 1 تا 6 كيلوگرم در مترمربع) و كار با آنها آسان است ، همچنين با سهولت كاربرد و سازگاري آنها با هر هندسه و محيطي از هم متمايز هستند (به راحتي مي توان آنها را مدل سازي كرد).

تخمگذار مواد انعطاف پذير
مراحل نصب و تخمگذار با ساير مواد متفاوت است. در واقع ، برخي از خصوصيات مربوط به ماهيت اين مواد بايد مورد توجه قرار گيرد. اول از همه ، قابليت تغيير پذيري بايد در نظر گرفته شود: كف انعطاف پذير ، همانطور كه در بالا ذكر شد ، به طور معمول تغيير شكل مي دهد ، تحت يك بار جمع شده و ثابت است ، قادر به توزيع مجدد تنش نيست اما آن را به سرعت به لايه زيرين منتقل مي كند ، بنابراين بايد ، داراي ويژگي هاي عملكرد خوب هستند.
جنبه ديگر ضخامت كاهش يافته است: ضخامت چند ميلي متر باعث مي شود كه كف براي نصب مناسب باشد در جايي كه ابعاد پروژه اجازه نصب انواع ديگر پوشش را نمي دهد. در عين حال ، ضخامت كم اجازه نمي دهد بي نظمي هاي موجود در بستر را پنهان كند. به همين دليل ، آماده سازي مناسب از سطوح زيرين هميشه لازم است. "انعطاف پذيري" مشخصه اين مواد به افزايش عملكرد عايق صوتي و ضربات كمك مي كند به همين دليل كاملاً به كاربردهاي جايگزين مانند مكانهايي كه كودكان در آنها رفت و آمد مي كنند ، اتاقهاي خواب ، اتاقهاي بازي ، مهد كودك ها ، اتاقهاي بازي و غيره كمك مي كند. يعني محيط هايي كه ايمني از اهميت اوليه برخوردار است.
در نهايت ، مراحل نصب به چند مرحله ساده تقسيم مي شود: اول از همه ، لازم است اطمينان حاصل كنيد كه سطح ناهمواري ، آثار گرد و غبار ، خشك و بيش از همه ضخيم نشان نمي دهد. مراحل نصب بايد با چسباندن انجام شود ، كه شامل استفاده از چسب هاي خاص است. در ميان مواد چسبي كه معمولاً مورد استفاده قرار مي گيرد ، به ويژه ملات سيمان است.
پس از تجزيه و تحليل ويژگي ها و مزاياي مواد ، اكنون اجازه دهيد تا به استفاده خاص آنها در بخش ساخت و ساز و به ويژه در زمينه كف و پوشش بپردازيم.

كف هاي پي وي سي
اين نوع مواد مزاياي بي شماري را به همراه دارد ، مهمترين آن مطمئناً سازگاري آن با انواع مختلف محيط است ، به ويژه در برابر آب و سايش مقاوم است ، حتي مي توان آن را در آشپزخانه يا حمام يا اتاق لباسشويي قرار داد.

اين يك عايق صوتي عالي است ، راه رفتن بي صدا است و براي تخمگذار در كف هاي گرم مناسب است. به دليل ضخامت بسيار كم (حدود 2 ميلي متر) ، اين ماده براي تخمگذار در طبقه هاي موجود بدون هزينه و زحمت تخريب ايده آل است.

از نظر طبيعي ، كفهاي پي وي سي از لحاظ زيست محيطي پيشرفته هستند زيرا يكي از معدود مصالح ساختماني است كه 100٪ قابل بازيافت است. آنها همچنين داراي سطح بسيار كمي از انتشار مواد آلي فرار هستند.

در حال حاضر ، آنها همچنين طيف رنگي را با كيفيتي بدست آورده اند كه آن را به يك محصول همه كاره و مناسب تبديل مي كند تا زير بار هزينه پايين براي خريد و نصب باشد. طيف رنگ ها و طرح هاي موجود بسيار گسترده است و امكان "اختراع" محيط حتي با استفاده از آن را فراهم مي كند

همانطور كه گفته شد ، انواع مختلفي وجود دارد ، يك كف پي وي سي مي تواند در كاشي يا ورق باشد و نه تنها براي مونتاژ چسب كلاسيك ، در واقع مجهز به اتصالات خاصي است كه اجازه مي دهد آن را به راحتي در كف موجود قرار دهيد ، اين نسخه "خود تخمگذار" ناميده مي شود ، امكان نصب سريع و آسان و حذف احتمالي بعدي را فراهم مي كند. آخرين اما نه مهمتر ، امكان تقليد كامل از ساير مواد.

طيف گسترده اي از محصولات و كاشي هاي PVC ما را كشف كنيد ، قيمت و كيفيت آنچه را كه به مشتريان خود ارائه مي دهيم با چشم خود ارزيابي كنيد و دريغ نكنيد براي درخواست ويژه قيمت كفپوش pvc با ما تماس بگيريد.

از كفپوش پي وي سي كجا استفاده كنيد
كف PVC براي هر محيطي مناسب است. مناسب براي خانه ها ، بلكه همچنين براي مصارف فشرده يا صنعتي. اين يك راه حل ايده آل به خصوص براي مكان هاي ورزشي و حرفه اي ، سالن هاي رقص و مناطق بازي ، چه در داخل و چه در فضاي باز است. بعلاوه ، در كفهاي پي وي سي راه حلهاي مختلفي از كف ضد سقوط ، ضد ضربه و ضد ضربه وجود دارد ، به همين دليل به طور فزاينده اي در مهد كودك ها يا اتاق هاي بازي استفاده مي شود. انتخاب مشخصات فني بر اساس كاربرد مورد نظر ضروري است.

كفهاي لاستيكي
كفهاي لاستيكي ضد ضربه مزايا و ويژگيهاي كفهاي لاستيكي ضد ضربه اين سطوح خاص را به يك راه حل عالي براي كساني كه به دنبال محصولات چند منظوره هستند و مي توانند درجه بالايي از ايمني را تأمين كنند ، تبديل مي كند. در حقيقت بايد در نظر گرفته شود كه كف هاي لاستيكي مي توانند پياده روي بسيار راحتي را تضمين كنند و خطرات ناشي از هرگونه سقوط را حتي در صورت رطوبت يا مرطوب از بين ببرند. با تركيب اين ويژگي با توانايي خوب در مقابله با عوامل جوي ، اين سطوح براي محلول هاي بيروني بهينه هستند.
برخلاف آنچه ممكن است تصور شود ، در سطح زيبايي ، كف لاستيكي نه تنها سياه يا خاكستري است بلكه داراي تمبر است ، انواع مختلف ديگري از پوشش و بيش از همه طيف گسترده اي از رنگ وجود دارد. خصوصياتي كه منجر به تصويب آنها در تعداد زيادي از محيطهاي باز براي عموم شده است ، از بيمارستان ها ، مدارس ، سفره خانه ها و فرودگاه ها شروع مي شود ، اما نه تنها. موفقيتي كه از بخش مسكوني به همه كساني گسترش يافته است كه سهولت نظافت ، بهداشت و نگهداري از حداقل كيفيت مناسب برخوردار هستند.

از كفهاي لاستيكي استفاده كنيد
همانطور كه گفته شد ، لاستيك مخصوص كفپوش هاي فضاي باز به ويژه در مناطقي كه براي كودكان در نظر گرفته شده است ، جايي كه سرسره يا ساير وسايل بازي وجود دارد ، مناسب است. علاوه بر اين ، يك كف در فضاي باز لاستيكي خطر خفگي كمتري نسبت به كف هاي سنتي در فضاي باز ساخته شده از سنگ ريزه يا تراشه هاي چوب كه اغلب در زمين هاي بازي در فضاي باز استفاده مي شود ، دارد.
در حقيقت ، كف هاي لاستيكي را مي توان به طور عمده در:
سالن هاي ورزشي
مدارس و مهد كودك ها
محل كار
كلينيك هاي سرپايي
فرودگاه ها و ايستگاه هاي راه آهن
راه پله هاي داخلي يا خارجي ساختمان ها
كف هاي ورزشي

كاربردهاي جايگزين كف لاستيكي
لاستيك علاوه بر مثالهاي سنتي فوق الذكر ، كاربردهاي جايگزين تأثير و اثربخشي قوي را ارائه مي دهد. به عنوان مثال ، همه نمي دانند كه به دليل خاصيت ضد لغزش بسيار عالي ، براي تقويت محيط حمام ايده آل است ، به طوري كه حتي در شرايط رطوبت و مرطوب نيز مي توان از آن استفاده كرد. اين امر همچنين با توانايي سقوط كوسن همراه است ، خطري كه هميشه در محيطي مانند حمام وجود دارد و باعث شده است كه تعداد زيادي از كاربران يك صفحه لاستيكي را در داخل حمام خود ترجيح دهند.

ايده آل براي مكان هاي عمومي
از جمله مزاياي اصلي اين محلول ، بايد تأكيد ويژه اي بر مقاومت در برابر سايش زياد و در نتيجه توانايي دوام در طول زمان داشت. ويژگي كه استفاده گسترده از لاستيك را در محيط هايي كه روزانه افراد زيادي مانند بيمارستان ها ، مدارس ، مغازه ها يا فرودگاه ها حضور دارند ، توضيح مي دهد.

در آخر ، مي توان گفت كه مواد انعطاف پذير يك راه حل عالي براي از بين بردن موانع معماري است ، مسئله اي كه هميشه حل آن دشوار بوده و به ويژه در كشور ما احساس مي شود. همچنين از نظر ايمني محيطي بايد تأكيد شود كه اين نوع محصول فاقد مواد خطرناك مانند آزبست يا فرمالدئيد است و مي توان آن را به راحتي دفع كرد.

منبع : https://www.giwa.it/scelta-pavimento-pvc-o-gomma-a-confronto/

چگونه كفپوش خود را زيرسازي و نصب كنيم

۱۶ بازديد

PVC ، نوعي وينيل ، يك گزينه عالي براي كفپوش براي كساني است كه ظاهري زيبا و بادوام و مقرون به صرفه دارند. كفپوش پي وي سي در برابر آب نيز مقاوم است ، و اين انتخاب واضحي براي هر اتاقي است كه از وان آبگرم ، استخر يا گاراژ جابجا مي شود. كفپوش پي وي سي معمولاً بدون نياز به تعمير و نگهداري طولاني سالها ادامه خواهد داشت. از همه بهتر ، بيشتر PVC چسب است كه امكان نصب يك نفره و آماده سازي كف زيرين را بسيار كم است.

اندازه گيري نوار ساخت و ساز در كف چوبي
نحوه نصب كفپوش پي وي سي
اعتبار تصوير: andreygonchar / iStock / GettyImages
ويديوي روز

آماده شدن براي نصب كفپوش pvc تمام كفپوشهاي پلي وينيل داراي شرايط اوليه آماده سازي يكسان هستند. قبل از شروع ، بايد محل نصب را با دقت جارو كنيد تا اطمينان حاصل شود كه تمام آلودگي سست از بين رفته است. سپس ، زمين را با تميز كننده خنثي كننده pH پاك كنيد. يا مي توانيد اين را بسازيد يا آن را از اكثر فروشگاه هاي بزرگ جعبه خريداري كنيد. بعد ، شما بايد كف را خشك كنيد. هنگام خشك شدن مراقب باشيد كه حوله تميز باشد و هيچ زباله اي باقي نماند.

پس از تميز و خشك شدن كف ، از صاف بودن محل اطمينان حاصل كنيد. بهتر است از يك سطح استفاده كنيد تا بتوانيد مناطقي را كه خيلي زياد يا كم هستند علامت گذاري كنيد. اگر قرار است كف با كاشي ساخته شود ، اطمينان از تراز بودن آن براي كاهش خطر رانش كاشي با گذشت زمان بسيار مهم است.

براي يكنواخت كردن كف ، ممكن است مجبور شويد از چرخ يا سنباده استفاده كنيد. به شما اين امكان را مي دهد كه مناطق مرتفع را صاف كنيد. هنگامي كه اين قله ها را پايين آورديد ، آنها را با سطح خود دوباره بررسي كنيد. پس از جارو كشيدن و پاك كردن كف مجدداً ، مي توانيد قسمتهاي پايين كف را با تركيبات خود ترازسازي پر كنيد ، كه مي توانيد آنها را از فروشگاه سخت افزار محلي خود خريداري كنيد.

طبقه را آماده كنيد
ايجاد مارك با گچ بهترين راه براي اطمينان از كار با يك سطح متعادل و يكنواخت است. با استفاده از گچ مركز اتاق را مشخص كنيد. خطوط مركزي خود را از ديوارهاي مخالف اندازه بگيريد تا وسط واقعي كف را پيدا كنيد. براي ترسيم خطوط خود مي توانيد از رشته اي استفاده كنيد كه با گچ پوشانده شده است. رشته را به كف خود بكشيد تا خطوط مستقيم ايجاد شود.

نصب كفپوش تخته وينيل
كف تخته وينيل بجاي رول در قسمتهايي قرار مي گيرد. از مركز اتاق شروع كنيد ، كف خود را بالا ببريد و هر قطعه را با احتياط بگذاريد. بعد از هر رديف كفپوش كامل ، ممكن است بخواهيد كف را دوباره اندازه بگيريد تا اطمينان حاصل كنيد كه هنوز به درستي صف كشيده ايد. اين كار را تا زماني كه پوشش زير كف را تمام كنيد ادامه دهيد.

نصب كف كاشي وينيل
دقيقاً مانند كف تخته ، كف كاشي وينيل را از وسط اتاق قرار دهيد. قبل از اينكه كاشي ها را بچرخانيد ، با استفاده از خط گچ خود به عنوان راهنما ، پشت هر قسمت را برداريد. قبل از بازگشت خطوط مركزي را كاملاً از ديواري به ديواره ديگر بپوشانيد تا فرآيند آن طرف خط تكرار شود.

براي اطلاعات بيشتر به كفپوش رولي بخريم يا پي وي سي مراجعه كنيد.

در حالي كه به صورت نواري كار مي كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه محكم در برابر يكديگر قرار گرفته اند. اگر كاشي طرح دار داريد ، بهتر است قبل از برداشتن تكيه گاه كف ، كاشي هاي خود را ورق بزنيد. با استفاده از چاقوي كمكي ، هر جايي را كه به زمين متصل هستيد ، مانند جزيره مركزي ، سينك يا دوش ، برش دهيد. فاصله كمي (تا 1/8 اينچ) از ديوار را حفظ كنيد تا كاشي گسترش يابد.

ورق وينيل كف و بتن
هنگام قرار دادن زيرسازي كفپوش pvc ، اقدامات احتياطي بيشتري را براي اطمينان از تميز و خشك بودن كف كف انجام دهيد. براي اطمينان از سطح يكسان ، هرگونه ترك را پر كنيد و بسيار مراقب باشيد كه قبل از نصب رطوبت از بين برود. پس از انجام اين كار ، مي توانيد مراحل مشابه را براي نصب هر نوع كف ديگر دنبال كنيد. 

منبع

چه كفپوشي مناسب اتاق كودك است

۱۲ بازديد

ماهيت كودك اين است كه شيطان و بازيگوش باشد و اين نگراني كه ممكن است به كودك عزيزم در هنگام بازي و فعاليت آسيب وارد شود، هيچ وقت يك مادر را رها نمي كند. اما دكوراسيون حتي در اين گونه مسائل هم مي تواند به كمك شما بيايد. كافي است با ترفندهاي دكوراسيوني مختلف آشنا شويد و به وسيله آن ها؛ از آسيب ديدن كودك عزيزتان هنگام بازي جلوگيري كنيد. اگر مي خواهيد با اين ترفندها آشنا شويد بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه شويد.

كفپوش مناسب اتاق كودك حتما شما هم مي دانيد كه بيشتر آسيبي كه به كودكان وارد مي شود ناشي از زمين خوردن آن ها است. اما اگر فضايي كه كودك در آن ها حضور دارد، داراي كفپوش مناسب و ايمن براي كودك باشد اين آسيب ها به حداقل خود مي رسد. به همين خاطر ما هم تصميم گرفتيم تا در اين مطلب به شما كفپوش هاي مناسب براي كودكان را معرفي كنيم. اين كفپوش ها مي توانند در هر كدام از فضاهاي داخلي خانه شما اجرا شوند، اتاق نشيمن يا اتاق كودك فرقي نمي كند.

كفپوش هاي امن اتاق كودكان,مناسب ترين كفپوش هاي اتاق كودكان
موكت ها با پرزهاي بلند يكي از ايمن ترين كفپوش ها براي كودكان هستند

موكت هايي با پرزهاي بلند براي اتاق كودكموكت ها يكي از ايمن ترين كفپوش ها براي كودكان هستند، مخصوصا اگر از نوع موكت هايي با پرزهاي بلند انتخاب شوند. با خريد موكت پرز بلند شدت ضربه ها را به خوبي مهار مي كنند و به دليل بافت نرم و لطيف شان باعث جلوگيري از آسيب ديدن كودك دلبند شما مي شوند. مطلب موكت و تاثير شگفت انگيز آن در دكوراسيون داخلي شما را بيشتر با اين كفپوش آشنا مي كند.

كفپوش چوبي براي اتاق كودك,امن ترين كفپوش ها
براي فضاي اتاق كودك كفپوش مناسب و ايمني را براي جلوگيري از آسيب هاي كودك انتخاب كنيد

اگر فكر مي كنيد كه موكت ها ظاهري يك دست و يكنواخت دارند و مي توانيد براي تزيين آن ها اقدام كنيد. مثلا مي توانيد يك فرش كوچك را روي قسمت از موكت ها بياندازيد و يا اين كه موكتي با رنگ ديگري تهيه كنيد آن ها را به اشكال مختلف مثل دايره، قلب و يا هر شكل ديگري برش دهيد و آن ها را روي موكت زيرين بچينيد.
 
كفپوش هاي تاتامي مناسب اتاق كودكان, دكوراسيون اتاق كودك به سبك مدرن
براي تزيين موكت مي توانيد از فرش يا يك موكت به رنگ ديگر استفاده كنيد


استفاده از تاتامي به عنوان كفپوش اتاق كودكتاتامي ها هم يكي ديگر از كفپوش هايي هستند كه براي اتاق كودك و يا فضاهايي كه كودكان از آن ها استفاده مي كنند، بسيار مناسب است. تاتامي ها بافتي نرم دارند، تنوع رنگ آن ها را تبديل به كفپوش هايي جذاب كرده است. تاتامي ها كاملا ضد حساسيت بوده و براي پوست لطيف كودكان مشكلي ايجاد نمي كنند. معمولا اين تاتامي ها به صورت تايل هاي مربعي شكل و در ابعاد مختلف وجود دارند.كفپوش هاي تاتامي كاملا ضد حساسيت بوده و براي پوست لطيف كودكان مشكلي ايجاد نمي كنند

استفاده از تاتامي ها در فضاهاي مختلف خانهتاتامي ها را مي توان در فضاهاي مختلفي استفاده كرد، حتي در فضاهاي خيس مانند سرويس هاي بهداشتي. اين نوع كفپوش ها خاصيت ضد آب دارند و اگر بنا به اتفاق روي آن ها آبي ريخته شود به راحتي و با يك دستمال پاك و تميز مي شود.
 
مناسب ترين كفپوش هاي اتاق كودكان, كفپوش هاي امن اتاق كودكان
كفپوش هاي تاتامي ها را مي توان در فضاهاي مختلفي مانند سرويس هاي بهداشتي استفاده كردتبليغات آنلاين،رشد درآمد,هزينه تبليغات


فرش هايي با بافت نرم براي اتاق كودكبراي اتاق كودك عزيزتان مي توانيد از فرش هايي با بافت نرم هم استفاده كنيد. اين نوع فرش ها به دليل بلند بودن ارتفاع تارهاي شان مي توانند براي كودكان ايمن باشند. از طرفي سايه روشن هايي كه به دليل بلند بودن اين تارها روي فرش ايجاد مي شود مي تواند به جذابيت دكوراسيون داخلي اتاق كودك تان كمك كند.
 
امن ترين كفپوش ها,كفپوش هاي امن اتاق كودكانكف اتاق كودك تان را رنگ بزنيدشما مي توانيد از رنگ ها براي پوشاندن كف اتاق كودك تان استفاده كنيد. اين رنگ ها مي توانند تا حدودي سختي كف را از بين ببرند و به دكوراسيون كلي اتاق هم جلوه اي خاص ببخشند.
 
موكت هاي مناسب اتاق كودك, كفپوش هاي تاتامي مناسب اتاق كودكان
شما مي توانيد از رنگ ها براي پوشاندن كف اتاق كودك تان استفاده كنيد


انواع كفپوش هاي چوبي براي اتاق كودكان گر كودك تان از آن سن شيطنتي كه بايد مدام مراقبش باشيد گذر كرده است، مي توانيد در مورد كفپوش اتاق شان كمي نرم تر برخورد كنيد و آن سخت گيري اوليه را كنار بگذاريد، به طور مثال مي توانيد از پاركت هاي چوبي استفاده كنيد و آن ها را با فرش هاي زيبا بپوشانيد.
 
دكوراسيون اتاق كودك به سبك مدرن,دكوراسيون كفپوش
اگر سن شيطنت فرزندتان تمام شده است مي توانيد از كفپوش هاي چوبي استفاده كنيد

منبع

راهنماي خريد موكت اتاق خواب

۱۳ بازديد

راهنماي انتخاب موكت براي اتاق خواب

چه چيزي بهتر از بيدار شدن در يك صبح سرد زمستان و قرار دادن پاهايتان روي يك موكت گرم و مخملي است؟ خوب ، خريد موكت اتاق خواب فقط يك "موضوع احساسي" نيستند ، اما مبلمان فوق العاده مفيدي و كاربردي هستند. چگونه آنها را انتخاب كنيم؟ اشكال و اندازه هاي بسياري وجود دارد كه با رنگ ها و مواد مختلف ساخته شده اند. ارزيابي هر جزئيات براي اطمينان از انطباق آنها با محل خواب و كمك به افزايش آن از نظر زيبايي و راحتي بسيار ضروري خواهد بود. براي گره گشايي از بسياري از راه حل هاي موجود ، متخصصان Westwing اين راهنماي ساده و پر از نكات مفيد را ايجاد كرده اند.

نحوه انتخاب اندازه مناسب

در تفكر در مورد چگونگي قرار دادن موكت در اتاق خواب ، نقطه شروع اندازه اتاق خواهد بود. موكت بايد متناسب با محيط باشد و از نظر بصري بايد احساس تعادل و هماهنگي با ساير اجزاي موجود در فضا را بيان كند.

 

اندازه گيري دو برابر تخت تقريباً 180 در 200 سانتي متر است. در نتيجه ، اگر ايده شما اين است كه موكت قهرمان فضا شود ، مي توانيد موكتي را انتخاب كنيد كه تقريباً دو برابر اندازه تخت باشد. با اين كار مي توانيد آن را زير تخت و همچنين زير ميزهاي كنار تخت قرار دهيد.

 

با اين وجود موكت هاي اتاق خواب مي توانند محدود به پوشاندن كف در راهروهاي كنار تخت يا جلوي تخته كف باشند. در اين حالت اقدامات كاهش مي يابد و موكتها بيش از هر چيز ديگري عملكرد پايه را هنگام بيدار شدن به شما ارائه مي دهند.

 

اتاق خواب كوچك با موكت ، كتابخانه و ميز تحرير كوچك

اتاق خواب با ديوار سبز تيره

دكوراسيون قومي ميسوني

اتاق خواب با تختخواب بزرگ در جلوي ديوار خاكستري با دكوراسيون سفيد-خاكستري

اتاق خواب به سبك scandi با تخت انبار و موكت سبك

موكت ها را در اتاق خواب كجا قرار دهيم

همانطور كه قبلاً به چند خط بالا اشاره كرديم ، موكت هاي اتاق خواب نه تنها سليقه زيبايي را برآورده مي كنند ، بلكه كاربردي نيز هستند. حضور آنها باعث مي شود صداي قدم ها را خفه كنيد و از مزاحمت مستاجران شكايت در طبقه پايين جلوگيري كنيد. علاوه بر اين ، پارچه هاي ساخته شده از آنها گرما را حفظ مي كنند ، و پياده روي با پاي برهنه را خصوصاً در زمستان دلپذير مي كند.

 

اگر اندازه اتاق اجازه مي دهد ، مي توانيد يك موكت بزرگ را مستقيماً زير تخت قرار دهيد. كناره هاي موكت از ساختار بيرون زده و بصري جلوه اي "جزيره اي" در مركز اتاق ايجاد مي كند كه تختخواب را برجسته مي كند. انتخاب شماست خواه موكت سطح زير ميزهاي تخت را نيز بپوشاند يا نه. اين محلول مطمئناً از تأثير منظره قوي برخوردار است ، اما مطمئناً نظافت اتاق را براي شما آسان نخواهد كرد. جابجايي چنين موكت بزرگي دشوار است و از همه مهمتر قابل شستشو در ماشين نيست!

 

از طرف ديگر ، اگر نمي خواهيد موكت هاي اتاق خواب صحنه را به ضرر ساير عناصر مبلمان اشغال كنند ، مي توانيد اندازه هاي كوچكتر را براي قرار دادن در دو طرف تخت انتخاب كنيد. راه حل ديگر قرار دادن موكت در زير منبع نوري مانند لوستر است تا ويژگي هاي آن افزايش يابد. اين انتخاب مخصوصاً براي موكتهايي با بافت خاص مانند قومي مناسب است.

 

يك نكته: هرگز موكتهاي اتاق را بيش از حد در معرض نور طبيعي كه از پنجره ها بيرون مي آيد قرار ندهيد. با گذشت زمان ، ممكن است كم رنگ شوند.

 

چه فرم را انتخاب كنيد؟

رنگ ديوار اتاق خواب

تخت سياه و سفيد و موكت گرد سياه

متداول ترين شكل موكت هاي اتاق خواب ، شكل مستطيل است. به لطف نظم آن ، تعادل زيبايي شناختي بيشتري را تضمين مي كند.

 

موكت هاي دايره اي كمتر استفاده شده ، اما هنوز هم بسيار رايج است. آنها براي استفاده به عنوان يك عنصر متضاد در داخل اتاق ايده آل هستند. به طور خلاصه ، صدايي خارج از گروه كر در مقايسه با مبلمان موجود. به همين دليل مدل دايره اي ، و همچنين نسخه هاي ديگر با اشكال عجيب و غريب تر ، مي تواند راه حل ايده آل براي "جدا شدن" از تك رنگ سايه هاي اتاق خواب باشد. اما مراقب باشيد كه زياد خطر نكنيد: موكت هاي اتاق خواب عناصر مبلمان هستند و به همين ترتيب بايد هميشه و در هر صورت با بقيه تركيبات هماهنگ باشند.

 

نكات:

با اين حال پيشنهاد هايي براي انتخاب موكت اتاق كودك داريم گرد در ويسكوز با رنگ خاكستري بژ روشن جين دستبافت

موكت گرد در ويسكوز با رنگ خاكستري بژ روشن جين دستبافت

مجموعه Westwing

159.00 يورو

موكت داخلي و خارجي پورتو قابل برگشت

موكت داخلي و خارجي پورتو قابل برگشت

بوگاري

74.99 يورو

موكت دستباف جوت دست ساز نياگو

موكت دستباف جوت دست ساز نياگو

مجموعه Westwing

129.00 يورو

موكت پشمي آلما با حاشيه

موكت پشمي آلما با حاشيه

بلومينگويل

117.00 يورو

موكتته خورشيد

مجموعه HD

129.00 يورو

رنگ و سبك

با توجه به آنچه كروموتراپي به ما مي آموزد ، رنگها بر خلق و خوي افراد تأثير مي گذارند ، خصوصاً در آرامشي كه براي داشتن آرزوهاي آرام لازم است. بنابراين موكتهاي اتاق خواب بايد داراي رنگهاي سرد و نرم باشند كه بتوانند آن احساس آرامش و آرامش را القا كنند. بنابراين سايه هايي مانند سفيد ، آبي ، بژ يا خاكستري كبوتر مورد استقبال قرار مي گيرند.

 

اين تفاوت هاي قيمت موكت ظريف مصور نيز كاملاً در مبلمان اتاق خواب كلاسيك تركيب شده است. در اين زمينه ، بهترين گزينه اين است كه از يك رنگ براي پارچه استفاده كنيد. از طرف ديگر ، در مدرن ترين مفاهيم مبلمان ، مي توانيد با تخيلات زياد بازي كنيد. به عنوان مثال ، خطوط هندسي به بافت كامل موكتي تبديل مي شوند كه مي توانند محيطي را با حداقل طراحي تزيين كنند.

 

در همان زمان ، تزئينات ايراني و معمولي موكت هاي شرقي به محيطي مناسب در يك اتاق خواب با محيطي قومي تبديل مي شوند. پس از آن پارچه هاي عجيب و غريب بيشتري وجود دارد ، مانند پوست گاو يا گوسفند كه اكنون مشهور است و به ويژه در تضاد با پاركت در سايه هاي زنده ، مكان مناسبي را در يك اتاق با عطر و طعم روستايي و روستايي پيدا مي كند.

منبع