چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

چه كفپوشي مناسب اتاق كودك است

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

چه كفپوشي مناسب اتاق كودك است

۱۳ بازديد

ماهيت كودك اين است كه شيطان و بازيگوش باشد و اين نگراني كه ممكن است به كودك عزيزم در هنگام بازي و فعاليت آسيب وارد شود، هيچ وقت يك مادر را رها نمي كند. اما دكوراسيون حتي در اين گونه مسائل هم مي تواند به كمك شما بيايد. كافي است با ترفندهاي دكوراسيوني مختلف آشنا شويد و به وسيله آن ها؛ از آسيب ديدن كودك عزيزتان هنگام بازي جلوگيري كنيد. اگر مي خواهيد با اين ترفندها آشنا شويد بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه شويد.

كفپوش مناسب اتاق كودك حتما شما هم مي دانيد كه بيشتر آسيبي كه به كودكان وارد مي شود ناشي از زمين خوردن آن ها است. اما اگر فضايي كه كودك در آن ها حضور دارد، داراي كفپوش مناسب و ايمن براي كودك باشد اين آسيب ها به حداقل خود مي رسد. به همين خاطر ما هم تصميم گرفتيم تا در اين مطلب به شما كفپوش هاي مناسب براي كودكان را معرفي كنيم. اين كفپوش ها مي توانند در هر كدام از فضاهاي داخلي خانه شما اجرا شوند، اتاق نشيمن يا اتاق كودك فرقي نمي كند.

كفپوش هاي امن اتاق كودكان,مناسب ترين كفپوش هاي اتاق كودكان
موكت ها با پرزهاي بلند يكي از ايمن ترين كفپوش ها براي كودكان هستند

موكت هايي با پرزهاي بلند براي اتاق كودكموكت ها يكي از ايمن ترين كفپوش ها براي كودكان هستند، مخصوصا اگر از نوع موكت هايي با پرزهاي بلند انتخاب شوند. با خريد موكت پرز بلند شدت ضربه ها را به خوبي مهار مي كنند و به دليل بافت نرم و لطيف شان باعث جلوگيري از آسيب ديدن كودك دلبند شما مي شوند. مطلب موكت و تاثير شگفت انگيز آن در دكوراسيون داخلي شما را بيشتر با اين كفپوش آشنا مي كند.

كفپوش چوبي براي اتاق كودك,امن ترين كفپوش ها
براي فضاي اتاق كودك كفپوش مناسب و ايمني را براي جلوگيري از آسيب هاي كودك انتخاب كنيد

اگر فكر مي كنيد كه موكت ها ظاهري يك دست و يكنواخت دارند و مي توانيد براي تزيين آن ها اقدام كنيد. مثلا مي توانيد يك فرش كوچك را روي قسمت از موكت ها بياندازيد و يا اين كه موكتي با رنگ ديگري تهيه كنيد آن ها را به اشكال مختلف مثل دايره، قلب و يا هر شكل ديگري برش دهيد و آن ها را روي موكت زيرين بچينيد.
 
كفپوش هاي تاتامي مناسب اتاق كودكان, دكوراسيون اتاق كودك به سبك مدرن
براي تزيين موكت مي توانيد از فرش يا يك موكت به رنگ ديگر استفاده كنيد


استفاده از تاتامي به عنوان كفپوش اتاق كودكتاتامي ها هم يكي ديگر از كفپوش هايي هستند كه براي اتاق كودك و يا فضاهايي كه كودكان از آن ها استفاده مي كنند، بسيار مناسب است. تاتامي ها بافتي نرم دارند، تنوع رنگ آن ها را تبديل به كفپوش هايي جذاب كرده است. تاتامي ها كاملا ضد حساسيت بوده و براي پوست لطيف كودكان مشكلي ايجاد نمي كنند. معمولا اين تاتامي ها به صورت تايل هاي مربعي شكل و در ابعاد مختلف وجود دارند.كفپوش هاي تاتامي كاملا ضد حساسيت بوده و براي پوست لطيف كودكان مشكلي ايجاد نمي كنند

استفاده از تاتامي ها در فضاهاي مختلف خانهتاتامي ها را مي توان در فضاهاي مختلفي استفاده كرد، حتي در فضاهاي خيس مانند سرويس هاي بهداشتي. اين نوع كفپوش ها خاصيت ضد آب دارند و اگر بنا به اتفاق روي آن ها آبي ريخته شود به راحتي و با يك دستمال پاك و تميز مي شود.
 
مناسب ترين كفپوش هاي اتاق كودكان, كفپوش هاي امن اتاق كودكان
كفپوش هاي تاتامي ها را مي توان در فضاهاي مختلفي مانند سرويس هاي بهداشتي استفاده كردتبليغات آنلاين،رشد درآمد,هزينه تبليغات


فرش هايي با بافت نرم براي اتاق كودكبراي اتاق كودك عزيزتان مي توانيد از فرش هايي با بافت نرم هم استفاده كنيد. اين نوع فرش ها به دليل بلند بودن ارتفاع تارهاي شان مي توانند براي كودكان ايمن باشند. از طرفي سايه روشن هايي كه به دليل بلند بودن اين تارها روي فرش ايجاد مي شود مي تواند به جذابيت دكوراسيون داخلي اتاق كودك تان كمك كند.
 
امن ترين كفپوش ها,كفپوش هاي امن اتاق كودكانكف اتاق كودك تان را رنگ بزنيدشما مي توانيد از رنگ ها براي پوشاندن كف اتاق كودك تان استفاده كنيد. اين رنگ ها مي توانند تا حدودي سختي كف را از بين ببرند و به دكوراسيون كلي اتاق هم جلوه اي خاص ببخشند.
 
موكت هاي مناسب اتاق كودك, كفپوش هاي تاتامي مناسب اتاق كودكان
شما مي توانيد از رنگ ها براي پوشاندن كف اتاق كودك تان استفاده كنيد


انواع كفپوش هاي چوبي براي اتاق كودكان گر كودك تان از آن سن شيطنتي كه بايد مدام مراقبش باشيد گذر كرده است، مي توانيد در مورد كفپوش اتاق شان كمي نرم تر برخورد كنيد و آن سخت گيري اوليه را كنار بگذاريد، به طور مثال مي توانيد از پاركت هاي چوبي استفاده كنيد و آن ها را با فرش هاي زيبا بپوشانيد.
 
دكوراسيون اتاق كودك به سبك مدرن,دكوراسيون كفپوش
اگر سن شيطنت فرزندتان تمام شده است مي توانيد از كفپوش هاي چوبي استفاده كنيد

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.