پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

انواع طرح هاي موكتي

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

انواع طرح هاي موكتي

۲۵ بازديد

اگر به دكوراسيون منزل خود فكر كنيم، گزينه هاي زيادي براي موكت به ذهن مي رسد. با اين حال، يكي از مكان هايي كه بيشتر در آن قرار مي گيرند، اتاق است. بنابراين موكت اتاق خواب علاوه بر انجام وظايف تزئيني، فوايد ديگري نيز دارد.

ما مي توانيم طيف گسترده اي از اندازه ها، شكل ها و رنگ ها را پيدا كنيم. همه با هدف تطبيق با مبلمان اتاق ما. با اين راهنما به شما كمك مي كنيم مدل مناسبي را انتخاب كنيد تا هواي تازه به فضاي شما ببخشد.
بهترين موكت هاي اتاق خواب: توصيه هاي ما
در اين بخش تعدادي از بهترين موكت نرم براي اتاق خواب در https://gamantj.com/bedroom-carpeting/ موجود در بازار را به شما پيشنهاد مي كنيم. همه با برجسته بودن در برخي جنبه ها مشخص مي شوند. از جمله آنها مي توان به اندازه و طراحي اشاره كرد. ديگر وقت را تلف نكنيد و توجه كنيد. مطمئنا يكي از آنها همان موكتي است كه به دنبالش بوديد.

شيك ترين موكت اتاق خواب
بهترين موكت پشم مصنوعي اتاق خواب
بهترين موكت اتاق خواب براي بچه ها
بهترين موكت گرد اتاق خواب
بهترين تشك اتاق خواب بدون لغزش
شيك ترين موكت اتاق خواب
موكت اتاق نشيمن بزرگ 100 × 160 سانتي متر - اتاق موكت پرز بلند اتاق خواب اتاق ناهارخوري مدرن مهد كودك خاكستري - سفيد
Affiliate Link
موكت اتاق نشيمن بزرگ 100 × 160 سانتي متر - اتاق موكت پرز بلند اتاق خواب اتاق ناهارخوري مدرن مهد كودك خاكستري - سفيد

نظرات كاربران را بخوانيد
45.99 يورو
در آمازون خريد كنيد
اين مليله برند Amazinggirl سبكي مدرن دارد. بنابراين هر گوشه اي از خانه را به مكاني دنج تبديل مي كند. اين مدل در رنگ هاي سفيد، مشكي، بژ، بنفش و خاكستري ارائه شده است. موكتي استوار، ثابت و بدون لغزش با پرزهاي بلند. اين تشك الياف پلي استر با كيفيت بالا دوام بالايي را ارائه مي دهد.

علاوه بر اين، در مورد تميز كردن آن مي توانيد از جاروبرقي يا پارچه مرطوب استفاده كنيد. همچنين اين مدل بسته به نياز ما در اندازه هاي مختلفي عرضه مي شود. كاربران بافت دلپذير و سبكي آن را برجسته مي كنند. براي هر اتاقي ايده آل است.

بهترين موكت پشم مصنوعي اتاق خواب
موكت پشم مصنوعي QUANHAO موكت پشم مصنوعي براي كودكان اتاق نشيمن اتاق نشيمن حمام كوسن (خاكستري، 60x100 سانتي متر)
Affiliate Link
موكت پشم مصنوعي QUANHAO موكت پشم مصنوعي براي كودكان اتاق نشيمن اتاق نشيمن حمام كوسن (خاكستري، 60x100 سانتي متر)

نظرات كاربران را بخوانيد
12.99 يورو
در آمازون خريد كنيد
موكت از پوست گوسفند مصنوعي QUANHAO نرم و راحت است. ارتفاع آن حدود 6 سانتي متر است و جنس آن از انگشتان پا در برابر سرما و سختي زمين محافظت مي كند. از مواد 100% غير سمي ساخته شده است. علاوه بر اين، داراي خواص ضد حساسيت براي افراد داراي درم حساس است.

از طرفي به راحتي مي توان گرد و غبار را از سطح آن پاك كرد. اين مدل در رنگ هاي مختلف سفيد، خاكستري يا صورتي عرضه مي شود. كاربران توجه دارند كه اين موكت اتاق خواب در لمس نرم است. شما مي توانيد آن را در دو اندازه مختلف پيدا كنيد: 70 در 90 سانتي متر و 90 در 110 سانتي متر.

بهترين موكت اتاق خواب براي بچه ها
Paco Home موكت بچه گانه پاستل مربع نقطه قلب ستاره سفيد خاكستري آبي سايز 80x150 سانتي متر
Affiliate Link
Paco Home موكت بچه گانه پاستل مربع نقطه قلب ستاره سفيد خاكستري آبي اندازه: 80x150 سانتي متر

نظرات كاربران را بخوانيد
46.99 يورو
در آمازون خريد كنيد
خاص ترين لحظات، لحظاتي هستند كه با فرزندانمان مي گذرانيم. از اين نظر، اتاق خواب ها نيز بايد فضايي داشته باشند كه بتوانند در آن بازي كنند، بنشينند و تفريح ​​كنند. از اين رو اين موكت اداري خريد موكت اداري https://www.isna.ir/news/99122519342/خريد-موكت-اداري-و-انواع-پركاربرد-آن را مورد پسند قرار دهد.

اين موكت از پلي پروپيلن ساخته شده است. اين ماده باعث مي شود محصول سبك، محكم و بادوام باشد. برخلاف الياف طبيعي، تخريب ناپذير و ضد آب است. علاوه بر اين، براي جداسازي گرما عالي است. امتيازات مثبت آن به دليل تميز كردن آسان و نمايه كانتور آن با جلوه سه بعدي است.

بهترين موكت گرد اتاق خواب
موكت گرد، اتاق نشيمن راهرو اتاق خواب اتاق غذاخوري چرم مصنوعي نرم، سايز: Ø 100 سانتي متر گرد، رنگ: صورتي
Affiliate Link
موكت گرد، اتاق نشيمن راهرو اتاق خواب اتاق غذاخوري چرم مصنوعي نرم، سايز: Ø 100 سانتي متر گرد، رنگ: صورتي

نظرات كاربران را بخوانيد
44.99 يورو
در آمازون خريد كنيد
از همان برند مدل قبلي، اين موكت گرد را پيدا مي كنيم. اين يك طراحي محتاطانه با رنگ هاي ثابت دارد كه آن را با هر محيطي ادغام مي كند. از پلي استر ساخته شده است. از طرفي طول مو 15 ميلي متر است. همچنين وزن اين تشك 1100 گرم بر متر مربع است.

مليله اي مناسب براي اتاق است. با استفاده از آن، هنگام راه رفتن احساس شگفت انگيزي خواهيد داشت. ما مي توانيم آن را در رنگ هاي ظريف مانند سفيد، صورتي، آنتراسيت، سياه يا كرم پيدا كنيم. پس از ساعات كاري آرامش مورد نياز را براي شما فراهم مي كند. همچنين اتاق خود را زيبا كنيد.

موكت نرم و لوكس پشم مصنوعي براي اتاق نشيمن بالش مبل حمام اتاق نشيمن (خاكستري، 60x90 سانتي متر)
Affiliate Link
موكت مصنوعي خز خرگوش HEQUN، موكت نرم و لوكس پشم مصنوعي براي اتاق نشيمن بالش مبل حمام اتاق خواب (خاكستري، 60x90 سانتي متر)

نظرات كاربران را بخوانيد
13.99 يورو
در آمازون خريد كنيد
از برند HEQUN اين مدل ضد لغزش را ارائه مي دهيم. موكت نرمي از پوست گوسفند است. راحتي را فراهم مي كند و براي تمرين يوگا ايده آل است. قسمت رويي 100% پلي استر است. از طرف ديگر، قسمت پايين حاوي يك پارچه ضد لغزش است. اين باعث ايجاد راحتي و ايمني مي شود.

همچنين اين موي مصنوعي بهداشتي، بي بو و سمي است. اين قيمت موكت چاپي در ايران به دليل مقاومت و مراقبت آسان از امتياز خوبي برخوردار است. براي خشك كن مناسب است و مي توانيم آن را در دماي 30 درجه سانتي گراد بشوييم. اندازه و رنگي را كه بيشتر دوست داريد انتخاب كنيد و به اتاقتان جلوه اي مدرن بدهيد.

راهنماي خريد: هر آنچه كه بايد در مورد موكت اتاق خواب بدانيد
زماني كه يك عنصر تزئيني مانند موكت را انتخاب مي كنيم، بايد در نظر داشته باشيم كه گزينه هاي بسيار متنوعي وجود دارد. مهمترين چيز اين است كه با سبك خانه شما سازگار باشد. بنابراين ما اين راهنما را آماده كرده ايم. در اينجا به شبهات مكرر كاربران پاسخ مي دهيم. ما اميدواريم كه به شما كمك كند!
اتاق خواب با موكت
طرح ها و سبك هاي بسيار متنوعي وجود دارد. (منبع: Gibson: id: 3564488 / Pixabay)
چرا از موكت اتاق خواب استفاده كنيم؟
اگرچه ممكن است سوال ساده اي به نظر برسد، اما بسياري از افراد اين محصول را فقط براي تزيين مي خرند. اما فقط پارچه اي نيست كه براي محافظت از آن روي زمين بگذاريم. از آنجايي كه موكت اتاق خواب داراي كاركردها و مزاياي بسياري است. تعدادي از شما را نام مي بريم:
آنها فضاها را تعريف مي كنند و مناطق جدا مي كنند.
آنها احساس گرما و راحتي را در اتاق ايجاد مي كنند.
آنها دماي رنگ را تنظيم مي كنند. يك موكت ساده مي تواند كاملاً در يك دكوراسيون رنگارنگ با طرح هاي چاپي جا بيفتد.
بافت ايجاد مي كنند.
آنها سبك ها را تعريف مي كنند.
چه انواع موكت اتاق خواب وجود دارد؟
نكته مهم اين است كه موكتي را انتخاب كنيد كه مطابق با نياز شما باشد. و مهمتر از همه، به اقامت شما. در مرحله بعد، انواع مختلفي را كه مي توانيد خريداري كنيد ارائه مي دهيم:
مشخصات مواد
موكت نوع موكت مناسب ترين براي اتاق خواب هستند. آنها به عنوان عايق حرارتي و صوتي الياف طبيعي، نايلون، پلي استر عمل مي كنند
موكت مدولار به لطف طراحي و سبكي آن كاملاً همه كاره است كه از لاستيك ساخته شده است. معمولا قسمتي غير لغزنده دارند
موكت نوع پوشه مناسب براي پوشش كف و تقويت رنگ اتاق خواب در انواع متريال، بافت و رنگ ساخته مي شود.
موكت پرز كوتاه در مكان هاي پر رفت و آمد استفاده مي شود. تامين گرما و راحتي الياف پلي آميد
موكت‌هاي پرز بلند گرما را منتقل مي‌كنند و به مراقبت ويژه‌تري نياز دارند پشم، پنبه يا مواد مصنوعي
موكت سيزال لمس خوب و احساس راحتي. آنها با محيط هاي مدرن سيسال (فيبر گياهي از پيتا) مطابقت دارند
موكت اتاق خواب چه مزايايي دارد؟
حتي اگر هنوز در مورد موكت تصميم نگرفته ايد، مطمئناً چندين ايده در ذهن داريد. يكي از بهترين راه‌ها براي انتخاب درست، تحليل مزايا و معايب مختلف است. از اين رو به معرفي برخي از آنها مي پردازيم.
مزاياي
دنج، راحت
فضاها را محدود مي كند
گرما را فراهم كند
احساس فضاي بزرگ در اتاق ها
از كف در برابر پا محافظت كنيد
صدا را خفه كن
معايب
گرد و غبار را مي گيرند
دقت ويژه در نظافت در برخي مدل ها
در صورت تماس مداوم با خورشيد، ممكن است رنگ خود را از دست بدهند
اگر رنگ آنها تيره باشد، مي توانند اتاق خواب را كوتوله كنند
چگونه موكت اتاق خواب را تركيب كنيم؟
ابتدا قبل از خريد موكت دكوري خود به دكوراسيون و مبلمان اتاق خواب خود فكر كنيد. ابتدا بايد سعي كنيد انواع موكت طرح دار را با مبلمان، پرده و تودوزي هماهنگ كنيد. اگر دكور طرح دار داريد، يك حصير ساده انتخاب كنيد تا فضا را به هم نريزيد.
برعكس، اگر پارچه هاي ساده بر اتاق شما غالب است، طرحي با اشكال هندسي انتخاب كنيد. مطمئناً كاملاً با فضاي شما مطابقت دارد.

اگر نور بيشتري در اتاق مي خواهيد، موكتي صاف با رنگ هاي خنثي، روشن و ملايم انتخاب كنيد. آنها وسعت و گرما را افزايش مي دهند.

عوامل ديگر را در نظر بگيريد. اگر اتاق شما خيلي كوچك است، به سراغ موكت هاي بزرگ نرويد. كه باعث عدم تعادل مي شود. از طرف ديگر، اگر فضاي بزرگي داريد، انتخاب يك موكت بزرگ، با نقشه ها يا اشكال هندسي گزينه ايده آلي است.
موكت اتاق خواب به چه مراقبت هايي نياز دارد؟
مطمئناً يكي از متداول ترين سؤالات هنگام خريد موكت اتاق خواب است. اگرچه در محل عبور و مرور قرار ندارد، اما واقعيت اين است كه نياز به مراقبتي مشابه ساير قالي‌ها دارد. اول از همه، توجه داشته باشيد كه بايد هفته اي يك بار آن را جاروبرقي بكشيد.
علاوه بر اين بايد در برابر لكه گيري و شستشوي احتمالي به سرعت عمل كنيد.

منبع : https://www.eldulcehogar.es/alfombras-dormitorio/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.