دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

چگونه كفپوش خود را زيرسازي و نصب كنيم

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

چگونه كفپوش خود را زيرسازي و نصب كنيم

۱۸ بازديد

PVC ، نوعي وينيل ، يك گزينه عالي براي كفپوش براي كساني است كه ظاهري زيبا و بادوام و مقرون به صرفه دارند. كفپوش پي وي سي در برابر آب نيز مقاوم است ، و اين انتخاب واضحي براي هر اتاقي است كه از وان آبگرم ، استخر يا گاراژ جابجا مي شود. كفپوش پي وي سي معمولاً بدون نياز به تعمير و نگهداري طولاني سالها ادامه خواهد داشت. از همه بهتر ، بيشتر PVC چسب است كه امكان نصب يك نفره و آماده سازي كف زيرين را بسيار كم است.

اندازه گيري نوار ساخت و ساز در كف چوبي
نحوه نصب كفپوش پي وي سي
اعتبار تصوير: andreygonchar / iStock / GettyImages
ويديوي روز

آماده شدن براي نصب كفپوش pvc تمام كفپوشهاي پلي وينيل داراي شرايط اوليه آماده سازي يكسان هستند. قبل از شروع ، بايد محل نصب را با دقت جارو كنيد تا اطمينان حاصل شود كه تمام آلودگي سست از بين رفته است. سپس ، زمين را با تميز كننده خنثي كننده pH پاك كنيد. يا مي توانيد اين را بسازيد يا آن را از اكثر فروشگاه هاي بزرگ جعبه خريداري كنيد. بعد ، شما بايد كف را خشك كنيد. هنگام خشك شدن مراقب باشيد كه حوله تميز باشد و هيچ زباله اي باقي نماند.

پس از تميز و خشك شدن كف ، از صاف بودن محل اطمينان حاصل كنيد. بهتر است از يك سطح استفاده كنيد تا بتوانيد مناطقي را كه خيلي زياد يا كم هستند علامت گذاري كنيد. اگر قرار است كف با كاشي ساخته شود ، اطمينان از تراز بودن آن براي كاهش خطر رانش كاشي با گذشت زمان بسيار مهم است.

براي يكنواخت كردن كف ، ممكن است مجبور شويد از چرخ يا سنباده استفاده كنيد. به شما اين امكان را مي دهد كه مناطق مرتفع را صاف كنيد. هنگامي كه اين قله ها را پايين آورديد ، آنها را با سطح خود دوباره بررسي كنيد. پس از جارو كشيدن و پاك كردن كف مجدداً ، مي توانيد قسمتهاي پايين كف را با تركيبات خود ترازسازي پر كنيد ، كه مي توانيد آنها را از فروشگاه سخت افزار محلي خود خريداري كنيد.

طبقه را آماده كنيد
ايجاد مارك با گچ بهترين راه براي اطمينان از كار با يك سطح متعادل و يكنواخت است. با استفاده از گچ مركز اتاق را مشخص كنيد. خطوط مركزي خود را از ديوارهاي مخالف اندازه بگيريد تا وسط واقعي كف را پيدا كنيد. براي ترسيم خطوط خود مي توانيد از رشته اي استفاده كنيد كه با گچ پوشانده شده است. رشته را به كف خود بكشيد تا خطوط مستقيم ايجاد شود.

نصب كفپوش تخته وينيل
كف تخته وينيل بجاي رول در قسمتهايي قرار مي گيرد. از مركز اتاق شروع كنيد ، كف خود را بالا ببريد و هر قطعه را با احتياط بگذاريد. بعد از هر رديف كفپوش كامل ، ممكن است بخواهيد كف را دوباره اندازه بگيريد تا اطمينان حاصل كنيد كه هنوز به درستي صف كشيده ايد. اين كار را تا زماني كه پوشش زير كف را تمام كنيد ادامه دهيد.

نصب كف كاشي وينيل
دقيقاً مانند كف تخته ، كف كاشي وينيل را از وسط اتاق قرار دهيد. قبل از اينكه كاشي ها را بچرخانيد ، با استفاده از خط گچ خود به عنوان راهنما ، پشت هر قسمت را برداريد. قبل از بازگشت خطوط مركزي را كاملاً از ديواري به ديواره ديگر بپوشانيد تا فرآيند آن طرف خط تكرار شود.

براي اطلاعات بيشتر به كفپوش رولي بخريم يا پي وي سي مراجعه كنيد.

در حالي كه به صورت نواري كار مي كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه محكم در برابر يكديگر قرار گرفته اند. اگر كاشي طرح دار داريد ، بهتر است قبل از برداشتن تكيه گاه كف ، كاشي هاي خود را ورق بزنيد. با استفاده از چاقوي كمكي ، هر جايي را كه به زمين متصل هستيد ، مانند جزيره مركزي ، سينك يا دوش ، برش دهيد. فاصله كمي (تا 1/8 اينچ) از ديوار را حفظ كنيد تا كاشي گسترش يابد.

ورق وينيل كف و بتن
هنگام قرار دادن زيرسازي كفپوش pvc ، اقدامات احتياطي بيشتري را براي اطمينان از تميز و خشك بودن كف كف انجام دهيد. براي اطمينان از سطح يكسان ، هرگونه ترك را پر كنيد و بسيار مراقب باشيد كه قبل از نصب رطوبت از بين برود. پس از انجام اين كار ، مي توانيد مراحل مشابه را براي نصب هر نوع كف ديگر دنبال كنيد. 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.