شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين كفپوش مهد كودك

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

بهترين كفپوش مهد كودك

۱۸ بازديد

در مرحله طراحي يا بازسازي ، براي زيست پذيرتر ، قابل استفاده و راحت تر كردن فضاها ، توصيه مي شود طبقه ها را بر اساس كاربرد و زمينه محيطي كه قرار است در آن مداخله كنيد ، انتخاب كنيد.
امروزه طيف گسترده اي از طبقات وجود دارد ، با اين حال هر مكان داراي ويژگي هاي مختلفي است و بنابراين ، براي انتخاب بهترين كفپوش مهد كودك هميشه ترجيح داده مي شود كه انواع مختلف عوامل مختلف را به دقت بررسي و تحليل كرد.
انتخاب كف هميشه هميشه به آساني به نظر نمي رسد. انواع مختلفي از مواد با مشخصات ، قيمت و كيفيت متفاوت وجود دارد.

بياييد اكنون دو ماده مورد استفاده در بخشهاي مختلف و مختلف و سالها واقعيت كاملاً ثابت در ساخت و ساز براي ساخت كف و ديوارها را كشف و كالبدشكافي كنيم: PVC و لاستيك.

در اين مقاله نكات مهم در انتخاب كفپوش pvc بيشتر توضيحات لازم را خواهيم داد.

PVC و لاستيك: مواد انعطاف پذير
كف لاستيكي براي ورزشگاه ويژگي هاي عملكرد و كاربرد
مواد انعطاف پذير با انعطاف پذيري بهتري نسبت به اصطلاح "مواد سخت" مشخص مي شوند. اين مواد ، اگر تحت فشار روي سطح قرار بگيرند ، خاصيتي دارند كه در واقع انعطاف پذيري ناميده مي شود ، به دليل رانش هاي كوتاه مدت انعطاف پذير تغيير شكل مي دهند و در صورت خالي شدن تنش ، بي درنگ پيكربندي اوليه را خلاصه مي كنند.

مواد تازه در معرض داراي ويژگي هاي خاص:
• ويژگي هاي عملكرد: انعطاف پذيري ، انعطاف پذيري ، نفوذناپذيري ، مقاومت ، گرما در هنگام لمس ، عايق صوتي در برابر ضربه ، مقاومت حرارتي ، مقاومت عالي در برابر سايش ، لكه ها و آب و بنابراين تميزكاري عالي سطح و در نهايت ، اما نه از آخرين رسانايي الكتريكي پايين.
• ويژگي هاي كاربرد: اين مواد بسيار سبك هستند (از 1 تا 6 كيلوگرم در مترمربع) و كار با آنها آسان است ، همچنين با سهولت كاربرد و سازگاري آنها با هر هندسه و محيطي از هم متمايز هستند (به راحتي مي توان آنها را مدل سازي كرد).

تخمگذار مواد انعطاف پذير
مراحل نصب و تخمگذار با ساير مواد متفاوت است. در واقع ، برخي از خصوصيات مربوط به ماهيت اين مواد بايد مورد توجه قرار گيرد. اول از همه ، قابليت تغيير پذيري بايد در نظر گرفته شود: كف انعطاف پذير ، همانطور كه در بالا ذكر شد ، به طور معمول تغيير شكل مي دهد ، تحت يك بار جمع شده و ثابت است ، قادر به توزيع مجدد تنش نيست اما آن را به سرعت به لايه زيرين منتقل مي كند ، بنابراين بايد ، داراي ويژگي هاي عملكرد خوب هستند.
جنبه ديگر ضخامت كاهش يافته است: ضخامت چند ميلي متر باعث مي شود كه كف براي نصب مناسب باشد در جايي كه ابعاد پروژه اجازه نصب انواع ديگر پوشش را نمي دهد. در عين حال ، ضخامت كم اجازه نمي دهد بي نظمي هاي موجود در بستر را پنهان كند. به همين دليل ، آماده سازي مناسب از سطوح زيرين هميشه لازم است. "انعطاف پذيري" مشخصه اين مواد به افزايش عملكرد عايق صوتي و ضربات كمك مي كند به همين دليل كاملاً به كاربردهاي جايگزين مانند مكانهايي كه كودكان در آنها رفت و آمد مي كنند ، اتاقهاي خواب ، اتاقهاي بازي ، مهد كودك ها ، اتاقهاي بازي و غيره كمك مي كند. يعني محيط هايي كه ايمني از اهميت اوليه برخوردار است.
در نهايت ، مراحل نصب به چند مرحله ساده تقسيم مي شود: اول از همه ، لازم است اطمينان حاصل كنيد كه سطح ناهمواري ، آثار گرد و غبار ، خشك و بيش از همه ضخيم نشان نمي دهد. مراحل نصب بايد با چسباندن انجام شود ، كه شامل استفاده از چسب هاي خاص است. در ميان مواد چسبي كه معمولاً مورد استفاده قرار مي گيرد ، به ويژه ملات سيمان است.
پس از تجزيه و تحليل ويژگي ها و مزاياي مواد ، اكنون اجازه دهيد تا به استفاده خاص آنها در بخش ساخت و ساز و به ويژه در زمينه كف و پوشش بپردازيم.

كف هاي پي وي سي
اين نوع مواد مزاياي بي شماري را به همراه دارد ، مهمترين آن مطمئناً سازگاري آن با انواع مختلف محيط است ، به ويژه در برابر آب و سايش مقاوم است ، حتي مي توان آن را در آشپزخانه يا حمام يا اتاق لباسشويي قرار داد.

اين يك عايق صوتي عالي است ، راه رفتن بي صدا است و براي تخمگذار در كف هاي گرم مناسب است. به دليل ضخامت بسيار كم (حدود 2 ميلي متر) ، اين ماده براي تخمگذار در طبقه هاي موجود بدون هزينه و زحمت تخريب ايده آل است.

از نظر طبيعي ، كفهاي پي وي سي از لحاظ زيست محيطي پيشرفته هستند زيرا يكي از معدود مصالح ساختماني است كه 100٪ قابل بازيافت است. آنها همچنين داراي سطح بسيار كمي از انتشار مواد آلي فرار هستند.

در حال حاضر ، آنها همچنين طيف رنگي را با كيفيتي بدست آورده اند كه آن را به يك محصول همه كاره و مناسب تبديل مي كند تا زير بار هزينه پايين براي خريد و نصب باشد. طيف رنگ ها و طرح هاي موجود بسيار گسترده است و امكان "اختراع" محيط حتي با استفاده از آن را فراهم مي كند

همانطور كه گفته شد ، انواع مختلفي وجود دارد ، يك كف پي وي سي مي تواند در كاشي يا ورق باشد و نه تنها براي مونتاژ چسب كلاسيك ، در واقع مجهز به اتصالات خاصي است كه اجازه مي دهد آن را به راحتي در كف موجود قرار دهيد ، اين نسخه "خود تخمگذار" ناميده مي شود ، امكان نصب سريع و آسان و حذف احتمالي بعدي را فراهم مي كند. آخرين اما نه مهمتر ، امكان تقليد كامل از ساير مواد.

طيف گسترده اي از محصولات و كاشي هاي PVC ما را كشف كنيد ، قيمت و كيفيت آنچه را كه به مشتريان خود ارائه مي دهيم با چشم خود ارزيابي كنيد و دريغ نكنيد براي درخواست ويژه قيمت كفپوش pvc با ما تماس بگيريد.

از كفپوش پي وي سي كجا استفاده كنيد
كف PVC براي هر محيطي مناسب است. مناسب براي خانه ها ، بلكه همچنين براي مصارف فشرده يا صنعتي. اين يك راه حل ايده آل به خصوص براي مكان هاي ورزشي و حرفه اي ، سالن هاي رقص و مناطق بازي ، چه در داخل و چه در فضاي باز است. بعلاوه ، در كفهاي پي وي سي راه حلهاي مختلفي از كف ضد سقوط ، ضد ضربه و ضد ضربه وجود دارد ، به همين دليل به طور فزاينده اي در مهد كودك ها يا اتاق هاي بازي استفاده مي شود. انتخاب مشخصات فني بر اساس كاربرد مورد نظر ضروري است.

كفهاي لاستيكي
كفهاي لاستيكي ضد ضربه مزايا و ويژگيهاي كفهاي لاستيكي ضد ضربه اين سطوح خاص را به يك راه حل عالي براي كساني كه به دنبال محصولات چند منظوره هستند و مي توانند درجه بالايي از ايمني را تأمين كنند ، تبديل مي كند. در حقيقت بايد در نظر گرفته شود كه كف هاي لاستيكي مي توانند پياده روي بسيار راحتي را تضمين كنند و خطرات ناشي از هرگونه سقوط را حتي در صورت رطوبت يا مرطوب از بين ببرند. با تركيب اين ويژگي با توانايي خوب در مقابله با عوامل جوي ، اين سطوح براي محلول هاي بيروني بهينه هستند.
برخلاف آنچه ممكن است تصور شود ، در سطح زيبايي ، كف لاستيكي نه تنها سياه يا خاكستري است بلكه داراي تمبر است ، انواع مختلف ديگري از پوشش و بيش از همه طيف گسترده اي از رنگ وجود دارد. خصوصياتي كه منجر به تصويب آنها در تعداد زيادي از محيطهاي باز براي عموم شده است ، از بيمارستان ها ، مدارس ، سفره خانه ها و فرودگاه ها شروع مي شود ، اما نه تنها. موفقيتي كه از بخش مسكوني به همه كساني گسترش يافته است كه سهولت نظافت ، بهداشت و نگهداري از حداقل كيفيت مناسب برخوردار هستند.

از كفهاي لاستيكي استفاده كنيد
همانطور كه گفته شد ، لاستيك مخصوص كفپوش هاي فضاي باز به ويژه در مناطقي كه براي كودكان در نظر گرفته شده است ، جايي كه سرسره يا ساير وسايل بازي وجود دارد ، مناسب است. علاوه بر اين ، يك كف در فضاي باز لاستيكي خطر خفگي كمتري نسبت به كف هاي سنتي در فضاي باز ساخته شده از سنگ ريزه يا تراشه هاي چوب كه اغلب در زمين هاي بازي در فضاي باز استفاده مي شود ، دارد.
در حقيقت ، كف هاي لاستيكي را مي توان به طور عمده در:
سالن هاي ورزشي
مدارس و مهد كودك ها
محل كار
كلينيك هاي سرپايي
فرودگاه ها و ايستگاه هاي راه آهن
راه پله هاي داخلي يا خارجي ساختمان ها
كف هاي ورزشي

كاربردهاي جايگزين كف لاستيكي
لاستيك علاوه بر مثالهاي سنتي فوق الذكر ، كاربردهاي جايگزين تأثير و اثربخشي قوي را ارائه مي دهد. به عنوان مثال ، همه نمي دانند كه به دليل خاصيت ضد لغزش بسيار عالي ، براي تقويت محيط حمام ايده آل است ، به طوري كه حتي در شرايط رطوبت و مرطوب نيز مي توان از آن استفاده كرد. اين امر همچنين با توانايي سقوط كوسن همراه است ، خطري كه هميشه در محيطي مانند حمام وجود دارد و باعث شده است كه تعداد زيادي از كاربران يك صفحه لاستيكي را در داخل حمام خود ترجيح دهند.

ايده آل براي مكان هاي عمومي
از جمله مزاياي اصلي اين محلول ، بايد تأكيد ويژه اي بر مقاومت در برابر سايش زياد و در نتيجه توانايي دوام در طول زمان داشت. ويژگي كه استفاده گسترده از لاستيك را در محيط هايي كه روزانه افراد زيادي مانند بيمارستان ها ، مدارس ، مغازه ها يا فرودگاه ها حضور دارند ، توضيح مي دهد.

در آخر ، مي توان گفت كه مواد انعطاف پذير يك راه حل عالي براي از بين بردن موانع معماري است ، مسئله اي كه هميشه حل آن دشوار بوده و به ويژه در كشور ما احساس مي شود. همچنين از نظر ايمني محيطي بايد تأكيد شود كه اين نوع محصول فاقد مواد خطرناك مانند آزبست يا فرمالدئيد است و مي توان آن را به راحتي دفع كرد.

منبع : https://www.giwa.it/scelta-pavimento-pvc-o-gomma-a-confronto/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.