پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

چرا چمن مصنوعي تزئيني را انتخاب كنيم

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

چرا چمن مصنوعي تزئيني را انتخاب كنيم

۱۵ بازديد

تزئين روي چمن مصنوعي با چمن طبيعي متفاوت است
فقط يك يادآوري ، چمن مصنوعي ممكن است به طرز شگفت انگيزي بادوام و مقاوم باشد ، اما اگر چراغ هاي گرم را خيلي نزديك كنيد مي تواند ذوب شود. اين مسئله در مورد تزئينات تجاري نگران كننده نيست ، زيرا اين روزها تقريباً همه چراغ ها از نوع LED هستند كه خنك مي شوند. هنوز هم بهتر است چراغ ها را درست روي چمن خود قرار ندهيد.

همچنين بايد مراقب باشيد كه انواع چمن مصنوعي تزئيني و ورزشي خود را سوراخ نكنيد ، بنابراين كوبيدن زمين به زمين از بين مي رود ، چه آنها چوب هاي بزرگ و محكم و يا باريك باشند كه تزئينات سبك دارند. اما ، سلام ، اين به سختي يك مشكل بزرگ است زيرا كارهاي ساده زيادي وجود دارد كه مي توانيد در عوض از آنها استفاده كنيد.

شما مي توانيد تزيينات چمنبر وزن خود را تهيه كنيد كه براي قرار گرفتن در شرايط نسيم مناسب باشد. يا مي توانيد تزئينات خود را با وزن اضافه شده در داخل يا پايه هاي چوبي به عنوان تثبيت كننده انجام دهيد.
مي توانيد از مناطق غير چمن كاري منظره خود براي نگهداري چيزهايي كه به سهام نياز دارند استفاده كنيد.
از وسايل سنگين طبيعي براي ايجاد صحنه استفاده كنيد - يك سورتمه قديمي ، واگن كودك و غيره
و چه كسي مي گويد شما بايد تزئينات را روي چمن خود قرار دهيد ، به هر حال؟ چرا محيط چمن خود را با چراغ هاي رنگارنگ خط نزنيد تا آن را تعريف كند و سپس روي تزئين درختچه ها و درختان اطراف تمركز كنيد. و از ويژگي هاي فضاي سخت خود - شمشيربازي ، صندوق پستي يا پست چراغ خيابان ، راهرو و ايوان و البته خود خانه - غافل نشويد.

استقبال در روز ، جادويي در شب
دو نگاهي كه امسال داغ است؟ شيك شيك و بزرگتر از زندگي. البته ، ظرافت ساده هميشه به سبك است. اگر به الهام نياز داريد ، مي توانيد بسياري از ايده هاي عالي تزئين تعطيلات را به صورت آنلاين پيدا كنيد. اينجا برخي از علاقه مندي هاي ما وجود دارد:

چراغ ، چراغ ، چراغ. طرح كلي شكل و يا پوشش سطوح. كاملاً سفيد برويد ، به ظاهر سنتي چند رنگي بچسبيد يا تم رنگي خاصي را انتخاب كنيد. اگرچه سيم هاي برق را در كجا اجرا مي كنيد. شما مي خواهيد آنها را از ديد خارج كنيد ، اما حتي مهم تر ، نمي خواهيد كسي از آنها استفاده كند.
آب نبات ، روي صندوق پستي ، تنه درختان ، يا تيرهاي چراغ سوار شده يا در اطراف محيط چمن مصنوعي راهپيمايي مي كنيد. از عصاها عبور كرده و آنها را با تاج هاي گل در امتداد حصار (يا در گاراژ خود) جايگزين كنيد تا "X و O" جهاني را تشكيل دهند كه نماد آغوش و بوسه است.
هيچ گياه كوچك و هميشه سبز در منظره شما نمي تواند تزئين كند؟ برخي از گلدان ها يا شاخه هاي شاخه اي را در يك سطل ، جعبه و غيره "بكاريد". هيچ گياه بزرگ هميشه سبز نيست؟ برخي از اسلايدهاي چوبي را در اندازه هاي درجه بندي شده در ابعاد 4 x 4 ميخ بزنيد تا يك “درخت” بعدي ايجاد كند و براي پايداري آن پايه X چوبي قرار دهيد. آن را رنگ آميزي كنيد (يا آن را با حلقه گل حلقه كنيد) ، تزئينات و چراغ اضافه كنيد ، و وايلا!
مخروط هاي كاج را به رنگ آغشته كنيد يا رنگ هاي تعطيل را به آنها اسپري كنيد تا به عنوان زيور آلات آويزان شوند. آنها را با زيور آلات رنگي تركيب كنيد تا ظروف را پر كنيد.
و از آنجا كه احتمال بارش برف به هيچ وجه كم است ، چند قوطي هجوم بياوريد تا نماي برفي در صفحه نمايش خود ايجاد كنيد.
چه دكوراسيون فضاي باز بخريد و چه خودتان آنها را بسازيد ، بهتر است عجله كنيد. شما و هركسي كه رانندگي مي كند مي توانيد تا زماني كه ممكن است از تزئينات خود لذت ببريد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.