جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

براي مدرسه چه نوع چمن مصنوعي بخرم

مطالب آموزشي در مورد كفپوش هاي ساختماني مثل چمن مصنوعي كفپوش و...

براي مدرسه چه نوع چمن مصنوعي بخرم

۱۴ بازديد

مزاياي چشمگير چمن مصنوعي براي راه اندازي زمين بازي ، فعاليت حركتي يا منطقه استراحت در يك مهد كودك ، يك دبستان ، يك مركز تفريحي ، يك مدرسه راهنمايي يا يك دبيرستان چيست؟

شما كه مسئول اجراي پروژه توسعه يك زمين بازي ، يك منطقه فعاليت هاي ورزشي و ورزشي يا يك منطقه تفريحي و استراحت در يك مدرسه هستيد ، آيا به قيمت چمن مصنوعي براي مدرسه فكر كرده ايد؟
چمن مصنوعي ، عملي ، بهداشتي ، زيبايي ، راحت ، با دوام فوق العاده و همه كاره در محدوده وسيعي متناسب با بودجه شما و تأمين تمام نيازهاي شما موجود است. اين پوشش مدرن امكانات زيادي را براي محوطه سازي باغ ها ، حياط ها ، حياط ها ... فراهم مي كند.
كدام كفپوش جامعه اين همه مزيت دارد؟

چمن مصنوعي در حياط مدرسه: تضميني براي ايمني.
آيا همه كودكان ، حتي كودكان مهد كودك ، قادر به بازي بدون خطر خواهند بود؟
بله ، بدون شك: مهد كودك ها (كه از مخاطبان بسيار جوانتري استقبال مي كنند) ، در حال حاضر تعداد زيادي هستند تا به دليل انتخاب چمن مصنوعي براي مناطق بازي خود ، به خود تبريك بگويند.

يك چمن مصنوعي خطر آسيب را كاهش مي دهد:
اين يك فرش نرم است كه زبري و سقوط كوسن ها را تنظيم مي كند. همچنين داراي يك پود مخصوصاً محكم است كه بي عيب و نقص با پاره شدن الياف آن مخالف است.
چمن هاي ساخته شده توسط بشر مدرن از استانداردهاي دقيق ساخت برخوردار هستند. آنها ضد آلرژي هستند و موادي كه از آنها ساخته شده است براي از بين بردن احتمال سايش آزمايش شده است. چمن مصنوعي براي سبز و زيبا ماندن به كود و سموم دفع آفات احتياج ندارد. وجود آن به طور كامل خطر قرار گرفتن در معرض باقي مانده هاي شيميايي را از بين مي برد.
يك چمن مصنوعي به طور قابل توجهي خطر خيس شدن يا كثيف شدن كودكان هنگام بازي در بيرون را كاهش مي دهد: بدون گل و لاي ، ديگر هيچ گودال. اين پوشش باعث مي شود تا آب از طريق آن عبور كند ، در صورت تخليه مناسب ، به سرعت تخليه مي شود. سطح به سرعت خشك مي شود. ديگر حتي در كلاسها در روزهاي باراني ديگر زير كف پا شل نمي شود.
چمن هاي مصنوعي در مدارس: يك انتخاب بهداشتي.
آيا چمن مصنوعي به راحتي تميز مي شود؟
آره. بعد از اينكه بيشتر خاك را با بيل يا پارچه برداشتيد ، فقط يك اسپري سريع لازم است. به صورت اختياري مي توانيد يك ضد عفوني كننده مناسب را به صورت محلي روي سطح چمن اسپري كنيد.

آيا نگهداري از چمن مصنوعي دشوار است؟
نه كنار آمدن با چمن مصنوعي ورزشي قيمت آسان است. به سختي نياز به مداخله اي دارد. هر از چند گاهي به دنبال استفاده از آن ، لازم است گرد و غبار آن را با يك كارچر پاك كنيد. قدرت جت فيبرهاي بسته بندي شده را عميقاً تميز و صاف مي كند. بنابراين منطقه بازي در طول سالها لطافت و ظاهر جذاب خود را حفظ خواهد كرد.

چطور بايد چمن مصنوعي ضد عفوني شود تا از آن سالم سازي شود؟
به هر حال ، هر زمان كه لازم بدانيد ، مي توانيد خيلي راحت با پاشيدن سطح آن با ضد عفوني كننده مخصوص تطبيق ، كه براي استفاده كنندگان از منطقه منظره امن است ، ضد عفوني محلي يا گسترده اي را انجام دهيد.

چمن مصنوعي در مدرسه: يك انتخاب عملي.
فضاي سرگرم كننده اي كه دانش آموزان مي توانند از آن در طول سال استفاده كنند:
چمن مصنوعي بلافاصله عملياتي مي شود. به محض نصب ، مي تواند روزانه به روز ، بدون رزرو ، مسابقات ديوانه ، پرش ، هكل ... همه بازي ها ، حتي پرتحرك ترين ها!
سطح آن اجازه عبور آب باران را مي دهد و از افزايش يا افت دما نمي ترسد. اين يك فضاي در دسترس و قابل دسترسي را در هر تفريح ​​افزايش مي دهد.

نگهداري روزانه از پوشش چمن مصنوعي آسان است:
يك چمن مصنوعي براي نگه داشتن هميشه عالي ، هميشه سبز ، درست مثل روز اول ، به نگهداري كمي نياز دارد.
نگهداري از آن صرفاً براي پاك كردن آلودگي هاي گاه به گاه هنگام رفتن است (نگاه كنيد به "تميز كردن يك چمن مصنوعي") و هر از گاهي برگهاي مرده را برداشت كنيد.

چمن مصنوعي فعلي: يك پوشش راحت و زيبا
يك فضاي بازيگوش جديد براي استراحت و فعاليت هايي كه حواس را به وجد مي آورد.
چمن مصنوعي امروزي به راحتي از فرش سبز دلخراش سال هاي گذشته متمايز مي شود. تحقيقات و فناوري انجام شده در دهه هاي گذشته آن را به محصولي با كيفيت و با كارايي بالا تبديل كرده است. هم اكنون در زمينه محوطه سازي جايگاه برجسته اي پيدا كرده است. دكوراتورها و معماران از استفاده از آن در ايجاد دكورهاي باشكوه دريغ نمي كنند كه به همان اندازه كه لمس مي كنند ، چشم نواز هستند.

يك چمن هميشه سبز براي سالهاي آينده بدون توجه به جهت و ماهيت خاك.
چمن مصنوعي مي داند كه چگونه با همه رسانه ها و تمام نوردهي ها سازگار باشد.
جامد ، فرار كن

xible ، مي توان آنرا برش داد و با دقت تمام خطوط ، منحني هاي باغ ها ، حياط ها و پاسيوها را با دقت دنبال كرد.
سبكي نسبي آن ، آن را به گزينه اي جالب براي تخته ، يا كاشي كاري روي تراس ، بالكن ، حياط ... تبديل مي كند.
تطبيق پذيري مطلق آن بهينه سازي تمام فضاها را مي بخشد و به طراحي دكوراسيون دلپذير اجازه مي دهد تا بازي ها و آرامش را در زمان تعطيل در خود جاي دهد.

چمن مصنوعي: يك سرمايه گذاري بلند مدت عاقلانه براي يك مدرسه.
طول عمر چمن مصنوعي مناسب حياط و بالكن چقدر است؟
حداقل 20 سال! چمن مصنوعي در برابر فشردگي و سايش مقاومت مي كند. با تغييرات آب و هوايي بازي مي كند ، حتي در زير آفتاب ظهر در اشعه ماورا بنفش كپك نمي زند يا محو نمي شود. اگر از كيفيت خوبي برخوردار باشد و به درستي نصب شود ، تا بيست سال آينده زيبا ، لطيف و نرم باقي مي ماند.

يك انتخاب از نظر اقتصادي
نصب چمن مصنوعي در محيط مدرسه بايد در دراز مدت مورد توجه قرار گيرد. هزينه نصب آن در مقايسه با:

طول عمر آن ،
قابليت اطمينان آن ،
استفاده فشرده روزانه آن ،
قيمت نگهداري آن تقريبا صفر است.
به سرعت ارتباط اين انتخاب سودآور از نظر اقتصادي را براي تأسيس تأييد مي كند.

نتيجه گيري ، آيا شما بايد اين پوشش را براي تجهيز حياط مدرسه انتخاب كنيد؟
تزئينات ، معماران ، مناظر خانه كه امروزه براي جوامع محلي كار مي كنند معمولاً از چمن مصنوعي استفاده مي كنند. اين يك ماده مدرن است كه به راحتي به همه پروژه ها وام مي دهد و مي تواند با بسياري از مواد ديگر براي طراحي مناطق بازي شاد ، تحريك كننده و راحت تركيب شود.
بسياري از ويژگي هاي آن ، سهولت استفاده ، تطبيق پذيري آن ، مقاومت در برابر آن ، آن را به كف پوش ايده آل براي بهينه سازي فضاهاي موجود و تبديل آنها به مناطق آرامش و فعاليت هاي حركتي در مدارس و اردوگاه هاي روزانه تبديل كرده است.

منبع 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.